Nervøs for æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2017

Anir

Jeg har netop været igennem min første ivf, jeg var også meget nervøs for æu. På den klinik hvor jeg går bliver man hverken tilbudt beroligende eller morfin, så min æu var kun på lokalbedøvende. Det var ikke det sjoveste jeg har prøvet og gjorde også noget ondt, men det var da til at overleve og vil ikke være helt så nervøs næste gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2017

N28

Anir skriver:

Jeg har netop været igennem min første ivf, jeg var også meget nervøs for æu. På den klinik hvor jeg går bliver man hverken tilbudt beroligende eller morfin, så min æu var kun på lokalbedøvende. Det var ikke det sjoveste jeg har prøvet og gjorde også noget ondt, men det var da til at overleve og vil ikke være helt så nervøs næste gang 

Puh, ingenting!? Hvor går du henne? 

Anmeld Citér

28. marts 2017

N28

tarkoflen skriver:

Det har ikke været en fest for mig til æu, men jeg har også en masse arvæv og endometriose der driller, så mig skal du ikke tage med i din statistikker jeg har tilgengæld to veninder der absolut ikke har mærket noget og slet ikke synes det gjorde ondt

og nman kan sige, at selvom det ikke var sjovt, gjorde jeg det jo frivilligt flere gange, da ønsket om et og nu to børn vægtede højere end hvor smertefuldt det var, og det er jo relativt hurtigt overstået igen  

jeg er sikker på du kan klare det, og tag endelig imod det .beroligende og tag en god snak med lægen, så skal det nok gå

kram herfra.

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.