Hvilke bøger elsker jeres 6-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
9 svar
8 synes godt om
25. marts 2017

Kindfed

Min søn på 6 (og et halvt!) trænger til nye bøger til højtlæsning. Hvad læser I med jeres børn? Vores seneste var Brødrene Løvehjerte, og den fangede ham ikke rigtigt..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. marts 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min søn elsker Vitello bøgerne. 

Anmeld Citér

25. marts 2017

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
minus 73kg :D

Villads fra Valby 

Troldeliv

Køre vi i lige nu han 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Ena

Profilbillede for Ena

Alt med Astrid Lindgren og Ole Lund Kirkegaard, og alle bøger med illustrationer af Ib Spang Olsen. Tegneserier er også interessante - Anders And, Asterix og Gammelpot. Jeg har fundet en bogserie, hvor de store værker er blevet omskrevet til børnebøer fx Hamlet og Don Quixote. Og så bøger om fx kroppens anatomi, stenalderen eller andre historiske perioder, børneatlas og andre kort. Strid er også populær

Anmeld Citér

25. marts 2017

Kildebakken

Vi har blandt andet læst Astrid Lindgren, Ole Lund Kierkegaard, Bjarne Reuter, Cecil Bøtker og læser nu Harry Potter. Særligt Harry Potter fanger en dreng på 6, som lige er startet I 0 klasse

Anmeld Citér

25. marts 2017

MomInTheMaking

Min søn på 6 (og et halvt!) trænger til nye bøger til højtlæsning. Hvad læser I med jeres børn? Vores seneste var Brødrene Løvehjerte, og den fangede ham ikke rigtigt..

Min datter er ret vildt med fakta, så vi har læst Sigurd Barrets danmarkshistorie og hans bøg om asatro - ind til videre! Derudover læser vi Ole Lund Kirkegaard (lille virgil, orla frøsnapper, otto er et næsehorn osv)

Lige i dag. Blev vi færdige med "Ivan og ildfuglen" en lidt drabelig historie, men den er god, det er en gammel bog fra min  mors bedstemor  �� 

Min datter bliver 6 til oktober!

Anmeld Citér

25. marts 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Rasmus på farten

Mio min Mio

Bøgerne om Mormor og de otte unger.

Otto er et næsehorn

Frode og de andre rødder 

Orla frøsnapper

Anmeld Citér

25. marts 2017

Skouboe

Profilbillede for Skouboe

Philip Newht (eller noget i den stil) bøgerne om robotten Matilda, og Bertram bøgerne af Bjarne Reuter og kadavermarch bøgerne også at BR

http://www.kreablogger.dk/

Anmeld Citér

26. marts 2017

FrkLarsen

Profilbillede for FrkLarsen
Emilie 04/08/10 - Valdemar 14/12/16
Kildebakken skriver:

Vi har blandt andet læst Astrid Lindgren, Ole Lund Kierkegaard, Bjarne Reuter, Cecil Bøtker og læser nu Harry Potter. Særligt Harry Potter fanger en dreng på 6, som lige er startet I 0 klasse

Enig med Harry Potter her 

Vores datter på 6 elsker både film (1, 2 og 3, da resten er for voldsomme), og bøger 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Kindfed

Tak til alle! Jeg kigger på dem alle fra en ende af ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+