Præsentationstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2017

Mor12&15

Hej!

Jeg testede positivt i tirsdags, så det er meget nyt det hele

Jeg tænker dog, da jeg (indtil videre) har termin 28. november, at der må være mange flere, der er i denne terminsgruppe allerede.

Jeg vil derfor foreslå, at vi laver en kort præsentation af os selv?

Jeg vil gerne starte

Jeg er 27 år, bor i Jylland, er mor til 2 piger fra henholdsvis 2012 og 2015, og er nu så heldig at være gravid med vores 3. barn. Min kæreste og jeg har været sammen i 11 år. Vores første datter blev vi gravide med, uden at det var planlagt, 2. datter i første forsøg, og 3. graviditet i andet forsøg, så vi er så taknemmelige for, at vi er heldige med at blive hurtigt gravide

Hvad er nyt for mig i 3. graviditet?

Vores første 2 børn har jeg fået under uddannelse, så det at jeg har et arbejde at gå på barsel fra denne gang, glæder jeg mig helt vildt til. Jeg er også mere optimistisk i forhold til, at barnet nok skal blive der, hvor jeg de andre gange har været mere bange for/pessimistisk omkring, at man jo ikke kan vide sig sikker før 2. skanning i uge 12. Det skal nok gå

Det var lidt fra mig, håber at I andre også har lyst til at skrive jeres historie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

Smilepigen

Hejsa! Jeg er 27 år (fødselsdag i dag )

Jeg bor sammen med min mand i Midtjylland og vi har været i fertilitetsbehandling og i 2. IUI forsøg blev vi gravide! Men hold nu op, hvor frygtede jeg det ville blive en længere process. 

Torsdag d 30/3 skal vi ind og se om der er hjerte blink.  

Anmeld Citér

30. marts 2017

CR

Hej

Jeg er 31 år og bor sammen med min mand i holbæk . Vi venter tvillinger, som er lavet i 3. Iui. 

Jeg havde godt på fornemmelsen at der var 2. Både fra drømme og underbevidsthed, men at se det på scanningen var helt fantastisk.

Vi ved endnu ikke om det er en- eller tveægget, men det kunne de vist se næste mandag når jeg skulle scannes igen.

Det er min anden graviditet, den første ende i en abort pga. Manglende hjerteblink.  Det var sidste sommer ved vores 2. Iui. Så det gav lidt ro at se hjertet. 

Indtil videre er termin d. 13/11, men med tvillinger bliver det vist 14 dage før.

Jeg kan tydeligt mærke der sker meget mere i kroppen denne gang. Såsom konstant følelse af hangover  og kvalme og sult på alle tider af døgnet, men det er det hele værd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. april 2017

shy4life

Hej allesammen

Jeg er 28 og jeg bor i Midtjylland sammen med min kæreste. Det er min 2. graviditet. Den første endte med spontan abort for knap 5 måneder siden. Jeg er 10 uger i dag og min terminsdato er den 3. november.

Jeg vidste ikke hvor langt jeg var hen, og så derfor blev jeg sendt til tidlig skanning, og så så jeg min babys hjerte og er nu rolig og næsten sikker på at der ikke er noget galt denne gang. Jeg havde fornemmelse at det ikke var ok sidste gang.

Jeg er udlænding og lærerstuderende, så jeg skal først nu finde ud af hvordan jeg få det hele til at passe sammen. Det er lidt skæmmende.

Jeg skal til NF scanning den 25. april - glæder mig vildt meget

Anmeld Citér

7. april 2017

Stivdie

Jeg sniger mig lige så forsigtigt ind her, da jeg håber at kunne være med. 

Jeg er 32 år, bor på Nordsjælland sammen med min mand jeg har kendt i 13 år og vores datter på 3,5 år. 

Vi startede pb2 i juli 2016, jeg blev gravid i anden cyklus men havde en Missed abortion med følgende kirurgisk abort i 9+4.

Nu er jeg gravid igen med forventet termin omkring 26. November, men tør ikke rigtig tro på, at det vil lykkes at lave en lillebror eller -søster. Jeg skal til en tidlig scanning efter påske. 

Har haft kvalme i ca 1,5 uge men kaster heldigvis ikke op endnu. 

Anmeld Citér

9. april 2017

strikkerikke

Hej!

Jeg bor i Nordjylland med min kommende mand. Jeg er 25 år og min kæreste 24 år. 

Det var em glædelig, uventet overraskelse, at jeg er gravid, så nu går vi og planlægger bryllup den 2. september i år, mens vi også går og glæder os til den 20. november, hvor jeg har termin.

Jeg har slet ikke fået tilbudt en tidlig scanning, så jeg er meget spændt på, om det hele er i orden. Jeg tør ikke helt tro på det endnu. Torsdag efter påske skal jeg til lægen og have taget urinprøve og blodprøver osv., så der håber jeg, at jeg også får svar på, hvornår jeg skal til første scanning. 

Anmeld Citér

10. april 2017

CR

strikkerikke skriver:

Hej!

Jeg bor i Nordjylland med min kommende mand. Jeg er 25 år og min kæreste 24 år. 

Det var em glædelig, uventet overraskelse, at jeg er gravid, så nu går vi og planlægger bryllup den 2. september i år, mens vi også går og glæder os til den 20. november, hvor jeg har termin.

Jeg har slet ikke fået tilbudt en tidlig scanning, så jeg er meget spændt på, om det hele er i orden. Jeg tør ikke helt tro på det endnu. Torsdag efter påske skal jeg til lægen og have taget urinprøve og blodprøver osv., så der håber jeg, at jeg også får svar på, hvornår jeg skal til første scanning. 

Til info ang. Tidlige scanninger, så tilbyder de dem hvis man har været i behandling og hvis man har en fortid med aborter.

Ellers er det 12/13 uge du skal til scanning

Anmeld Citér

15. april 2017

strikkerikke

CR skriver:

Til info ang. Tidlige scanninger, så tilbyder de dem hvis man har været i behandling og hvis man har en fortid med aborter.

Ellers er det 12/13 uge du skal til scanning

Det vidste jeg egentlig også godt, men har læst herinde, at der er en del, der kommer afsted alligevel før det 

Anmeld Citér

19. april 2017

Muttitil1+1

Så kan jeg også være med!

Jeg er 30 år gammel og kommer fra Roskilde. Jeg har en dreng på 5,5 år fra et tidligere forhold, og er nu gravid med min 'nye' kæreste, som jeg har været sammen med i 4 år

Vi er enormt spændte og glade og har fortalt det til dem i vores omgangskreds, vi ønskede at sige det til personligt. Vi var til tidlig scanning i påsken, da jeg er blevet gravid lige efter jeg fik fjernet hormonspiralen, så vi vidste, ikke hvor langt jeg var henne Men er nu sat til den 16. november

Jeg døjer med enormt meget kvalme, så skal holde mig til madvarer med mindst mulig lugt og smag. Sidste graviditet var det kun morgenkvalme, så føler mig hårdt ramt denne gang Til gengæld er det jo heldigvis det hele værd

Anmeld Citér

16. maj 2017

M&R

Bedre sent end aldrig�� Hej.

Jeg er 29 kommer fra Midtjylland hvor jeg bor med min mand og mine to dejlige børn på 2 og 4. Vi blev noget overrasket da vi lige omkring påske fandt ud af at vi venter nr 3. Det var ikke lige med i vores beregninger og vi har nok stadig ikke hel4 forstået det. Jeg var til tidlig scanning for ca 14 dage siden hvor jeg så var 13+2 så det kom lidt som en overraskelse at vi skal være forældre til 3 i 2017.

Vi har lige en masse ting vi skal have til at falde på plads nu, Men vi glæder os. 

Jeg glæder mig til at følge jer her inde��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.