Gratis insemination hvor henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2017

Yummimummy

Hej piger

mig og min mand havde prøvet 4 år at blive gravid efter vores søn men blev ikr gravid, så blev j gravid i 5. Forsøg i insemination men mistede i uge 8.

nu er dr gået 2 år siden j mistede og stadig ikk gravid så tænker på insemination igen. 

Sidst tog vi til danfert på frederiksberg. Ved ngn om dr er andre man kan tage til som giver gratis insemination med henvisning fra egen læge self.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Thilde86

Det er gratis at få hjælp til behandling til jeres første fælles barn på alle offentlige klinikker, det kan jeres læge henvise jer til - I skal lige igennem nogle blodprøver og aflevere en sædprøve inden henvisningen kan sendes, men snak med jeres læge om det.

Dog er medicinen ikke gratis, det skal I selv betale indtil de første 3000 kr.

Anmeld Citér

24. marts 2017

Yummimummy

Vi har sammen en søn på 6 år.  Dt til barn nr 2 vi søger hjælp.

har ringet rundt til flere klinikker og har kun fundet danfert og cfc som giver gratis insemination. Resten mange klinikker er private de giver ikk gratis insemination

Anmeld Citér

24. marts 2017

Thilde86

Yummimummy skriver:

har ringet rundt til flere klinikker og har kun fundet danfert og cfc som giver gratis insemination. Resten mange klinikker er private de giver ikk gratis insemination

Hvis det er jeres 2. fælles barn, så kan I ikke få gratis hjælp, så skal I selv betale.

Som skrevet er det blevet vedtaget at man på sigt vil kunne få gratis hjælp til inseminering til barn nummer 2, men det gælder altså ikke endnu.

Og det med gratis hjælp gælder kun på offentlige klinikker, ikke private. Men som sagt, så skal I selv betale for insemination til dette barn, når I har et sammen i forvejen.

Anmeld Citér

25. marts 2017

VA

Jeg har to piger, en fra 2012 og en fra 2015. Begge piger er lavet ved insemination på den private klinik Trianglen i Hellerup. I begge tilfælde skulle vi ikke betale for andet end medicin. Både min mand og jeg fik en henvisning fra vores læge og den kunne vi også bruge på privatklinik. Så andet fælles barn kan man altså stadig få gratis, undtagen medicin, som man selv skal betale for, hvis der er tale om IUI-H. 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Mille123

Thilde86 skriver:

Hvis det er jeres 2. fælles barn, så kan I ikke få gratis hjælp, så skal I selv betale.

Som skrevet er det blevet vedtaget at man på sigt vil kunne få gratis hjælp til inseminering til barn nummer 2, men det gælder altså ikke endnu.

Og det med gratis hjælp gælder kun på offentlige klinikker, ikke private. Men som sagt, så skal I selv betale for insemination til dette barn, når I har et sammen i forvejen.

Det er lavet om for nogle uger siden ANDET og flere børn er gratis igen når det gælder iui

Anmeld Citér

25. marts 2017

Mille123

Yummimummy skriver:

Hvorfor ikke bare blive det ved en gynækolog? Det gjorde jeg, og er nu gravid med tvillinger... og det er jo lige blevet gratis igen at blive insemineret med andet/flere børn igen 

Anmeld Citér

13. april 2017

Yummimummy

Mille123 skriver:

Hvorfor ikke bare blive det ved en gynækolog? Det gjorde jeg, og er nu gravid med tvillinger... og det er jo lige blevet gratis igen at blive insemineret med andet/flere børn igen 

Hej

hos hvilken gynækolog har du været. Jeg bor i kbh

Anmeld Citér

14. april 2017

Mille123

Yummimummy skriver:

Hej

hos hvilken gynækolog har du været. Jeg bor i kbh

På Fyn, men din læge kan henvise dig til en gynækolog som inseminerer i Kbh.. og som sagt er det gratis igen når det er inseminisation. 

Anmeld Citér

14. april 2017

Yummimummy

Er de ngn dr kender en gynækolog i kbh som insiminere?

jeg har kigget lidt rundt på nettet og har kun fundet klinikker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.