Hej allesammen!
For to uger siden testede jeg pludselig positiv uden vi havde prøvet. Vi blev hurtige enige om, at det var en god ide at beholde barnet.
Jeg har regnet mig frem til, at jeg nok er 5 uger og 2 dage henne i dag.
Sagen er den, at jeg begyndte at bløde lidt i går eftermiddags, og det er sket fire-fem gange siden da og indtil nu - altså indenfor et døgn ca.
Jeg ringede til lægen i morges, som sagde, at det sandsynligvis er gået til grunde. Han bad mig om at tage en graviditetstest igen, og hvis den var negative skulle jeg afbestille min tid hos dem den 3. april.
Nu har jeg så taget en graviditetstest, som viser svagt positiv. Da jeg tog en test første gang kom resultatet med det samme og meget kraftigt positivt.
Nu kan jeg ikke finde ud af, om jeg fortsat er helt fint gravid, eller den viser positiv selvom jeg måske er ved at abortere. Min læge mente ikke, at det var nødvendigt at se mig, fordi det var så tidligt i graviditeten, og han mente heller ikke, det ville blive aktuelt med udskrab, selvom jeg kun bløder lidt.
Håber der er nogen, der har erfaring med det her - og måske kan fortælle mig, hvad jeg gør nu?
Anmeld
Citér