Føgler jeg svigter Timon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. april 2008

birgit_hansen

Jeg har endnu engang været syg og hvem bliver endnu engang ssendt væk det gør timon hvad går der galt jeg følger ikke jeg kan magte ham og føgler aligevel at jeg svigter ham vær gang jeg sender ham væk han er min lille dreng han burdte være hjemme ved mor godt nok er han ved farmor og farfar og han har det godt men ville heller have ham her hjemme men lige nu går jeg og er svimmel også selv om jeg sidder ned.. syntes ikke jeg er en god mor for ham lige nu

birgit som syntes hun svigter timon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

3rollinger

Kaere Birgit

Jeg kan sagtens foelge dig, men jeg tror at det du goer for Timon er det mindst egoistiske. Selvom Timon selvfoelgelig gerne vil vaere hos sin mor, saa tror jeg at han maaske lige pt har det bedst hos sin farmor og farfar. Og saa skal du i mellemtiden bare bruge kraefter paa at komme ovenpaa igen, og opbygge de kraefter der er noedvendige for at du selv kan tage dig af Timon igen fuldtids.

Hvis han var hjemme ville du maaske gaa og skrante i meget laengere tid fordi du ikke havde tiden til at passe paa dig selv. Og paa denne maade kan du hellige dig saa vidt muligt at blive rask, og derefter kan du faa Timon hjem, naar du foeler du er klar til det. En dreng paa halvanden aar kraever meget energi og man er mere end udmattet efter en dag med saadan en stoerrelse naar man endda er helt rask.

Men jeg er sikker paa at Timon har det godt hos sin farmor og farfar, og du naevnte vist i et tidligere indlaeg at de boede taet paa, saa han ser jer vel tit og ofte.

Knus (H)
st

Anmeld

11. april 2008

st

Kære Birgit.
Hvor er det synd for dig, at du er syg. Men jeg synes ikke du er dårlig mor for Timon, tværtimod, så gør du det bedste for ham lige nu, ved at sende ham over til nogen der har tid og overskud til ham. Det er det bedste du kan gøre. Timon har ikke meget ud af at være sammen med en mor der er syg, og som ikke er oplagt til at passe ham. Derfor synes jeg du har gjort det helt rigtige ved at sende ham over til farmor og farfar. På den måde kan du bedst selv blive hurtig rask igen.

Jeg vil ønske dig god bedring, og jeg håber for jer, at du snart er frisk igen.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.