babyudstyr?? hmmm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

LMM

Hej..
Jeg går her og tænker min kusine og jeg er begge gravide og skal føde i samme uge næste år!!

Men hun er færdig med at købe alt til deres lille baby nu, hun magler ikke engang en ske!!
og så er der mig som ikke har købt noget som helst!! og har ingen planer om det lige p.t..
men kan ikke lade være med at tænke på hvor glade og spændte de er og at vi bare er stille og rolige.. og bliver bange for at vi ikke er glade nok??? 
altså ikke misforstå mig vi er glade, - mega glade, men er vi ikke nok glade??? hmm lyder så mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

RumlesMor

Tag det roligt...du er helt normalt - og det samme er din kusine.

Mennesker er individuelle...og vi forbereder os forskelligt. Nogen har brug for at have alt klart nærmest fra start, og andre tager tingene stille og roligt som tiden går.

Hvis du tænker på jeres husføring i øvrigt, vil du nok også bemærke at I gør tingene forskelligt. Tror ikke det har noget med graviditet at gøre...det er hvem man er som person - selvom vi ofte ændrer os lidt i forbindelse med graviditeten pga. forhøjet hormoner m.m.

Anmeld

7. oktober 2009

mariamiss6

Selvfølgelig er i glade nok.... i er bare fornuftige, og går og tænker over hvad for ting i gerne vil have, i stedet for at købe det første og bedste i falder over...

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det er MEGET forskelligt hvordan og hvornår man købet babysagerne! og det har INTET at gøre med hvor glade man er, hvor meget man glæder sig eller hvor gode forældre man bliver!
Nogle har mere redebygger-gen end andre tidligt i graviditeten. Nu ved jeg ikke hvor langt I er, men jeg var selv en af dem som gerne ville have styr på tingene så hurtigt som muligt - men er nu i 20. uge og har kun købt småting undervejs i graviditeten. For nu er jeg bekymret for om det er "forkert" at ville købe tingene tidligt... Det er et spørgsmål om hvad man har det bedst med, og det er det rigtige at gøre!
Et godt råd er dog at få styr på, og bestilt barnevogn forholdvis tidligt, da man kan være RET uheldig og pludselig bliver vognen forsinket og er ikke klar til terminen osv

Knus Caroline

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

LMM skriver:

Hej..
Jeg går her og tænker min kusine og jeg er begge gravide og skal føde i samme uge næste år!!

Men hun er færdig med at købe alt til deres lille baby nu, hun magler ikke engang en ske!!
og så er der mig som ikke har købt noget som helst!! og har ingen planer om det lige p.t..
men kan ikke lade være med at tænke på hvor glade og spændte de er og at vi bare er stille og rolige.. og bliver bange for at vi ikke er glade nok??? 
altså ikke misforstå mig vi er glade, - mega glade, men er vi ikke nok glade??? hmm lyder så mærkeligt..

Hun er da også gået amok hehe så tidlig var vi altså heller ikke ude. Vi købte et sæt tøj da vi fandt ud af jeg var gravid og et igen da vi fandt ud af hvad køn det var og så købte vi resten hjem da det var tæt på

Anmeld

7. oktober 2009

Misjelle

LMM skriver:

Hej..

Vi købte heller ikke vildt ind inden den lille kom. Jeg var ude 2 uger før termin (1 uge før fødslen) for at købe madras, sengetøj, lagner, puslebriks altså det mest nødvendige. Det skal lige siges at jeg glædede mig helt vildt til at få et barn, så det var ikke derfor jeg ikke shoppede amok, sådan er vi bare herhjemme, man når det jo nok  .

Anmeld

7. oktober 2009

LMM

vi vil meget gerne flytte  og vi kan ca flytte en måned inden termin! og det er også derfor jeg ikke har lyst til at købe det hele ind for vil gerne købe det i det nye hus!
hvor vi kan starte vores lille nye familie!!

vi er mega glade! og vi glæder os da også til at shoppe amok! men ville heller vendte til vi længere henne og har kønnet!!

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

vi vil meget gerne flytte  og vi kan ca flytte en måned inden termin! og det er også derfor jeg ikke har lyst til at købe det hele ind for vil gerne købe det i det nye hus!
hvor vi kan starte vores lille nye familie!!

vi er mega glade! og vi glæder os da også til at shoppe amok! men ville heller vendte til vi længere henne og har kønnet!!

det kan jeg godt forstå! det virker også dumt at købe en hel masse for derefter at pakke det ned og tage det med når I skal flytte!
Men jeg vil anbefale Jer at kigge efter gode tilbud undervejs i graviditeten - det kan godt, i nogle tilfælde, betale sig at investere i nogle af tingene når de er på bud!
knus Caroline

Anmeld

7. oktober 2009

LMM

Hej Caroline!
det gør vi også, vi ved hvad vi gerne vil have og hvad vi sal have!  følger med på Babysam.dk for de har den barnvogn vi gerne vil have og den er tit på bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.