Til jer med pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2017

Anonym trådstarter

Til jer som har PCO, har i prøvet at pergotime ingen effekt havde? Og hvilke hormon præparater har i gode erfaringer med ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2017

Mortil2piger18

Jeg fik pergotime under iui. Men synes ikke det havde nok effekt. Fik ikke pergotime under ivf. Der gik jeg direkte til til gonal f

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym trådstarter

Septembermor17 skriver:

Jeg fik pergotime under iui. Men synes ikke det havde nok effekt. Fik ikke pergotime under ivf. Der gik jeg direkte til til gonal f

Okay så dine æg modnede slet ikke?

jeg skal ikke insimineres, vi klarer arbejdet derhjemme

jeg startede først med 1 pille i 5 dage, og der var ingen tegn på ægløsning, så nu er jeg igang med 2 piller i 5 dage og jeg håber inderligt at pergotime virker og giver mig en ægløsning. Har bare hørt at mange pco piger slet ikke reagere på pergotime og må prøve alverdens andre hormonpræperater før der er genvist 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Wheelybug

Pergotime virkede heller ikke på mig. Måtte i gang med gonal-f i stedet og lidt højere end den laveste dosis, før der var bid. Men så blev jeg også gravid 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Okay så dine æg modnede slet ikke?

jeg skal ikke insimineres, vi klarer arbejdet derhjemme

jeg startede først med 1 pille i 5 dage, og der var ingen tegn på ægløsning, så nu er jeg igang med 2 piller i 5 dage og jeg håber inderligt at pergotime virker og giver mig en ægløsning. Har bare hørt at mange pco piger slet ikke reagere på pergotime og må prøve alverdens andre hormonpræperater før der er genvist 

Jo mine æg modnede fordi jeg fik gonal F. Jeg mærkede ingen forskel på da jeg også fik pergotime frem for da jeg ikke tog dem

Anmeld Citér

23. marts 2017

Anonym trådstarter

JL87 skriver:

Pergotime virkede heller ikke på mig. Måtte i gang med gonal-f i stedet og lidt højere end den laveste dosis, før der var bid. Men så blev jeg også gravid 

Dejligt du blev gravid  

gonal F, er det også en pille eller er det i sprøjteform? Blev du egentlig insimineret eller klarede i det derhjemme?  

Anmeld Citér

23. marts 2017

Wheelybug

Anonym skriver:

Dejligt du blev gravid  

gonal F, er det også en pille eller er det i sprøjteform? Blev du egentlig insimineret eller klarede i det derhjemme?  

Det er sprøjte. Tror jeg måtte sprøjte mig dagligt i tre uger før der var et fint æg. Vi blev insemineret med min kærestes oprensede sæd på klinikken efter ægløsningssprøjte. Klinikken anbefalede det, da der er større sandsynlighed for succes plus sæden kommer direkte op i livmoderhalsen samtidig med ægløsning (følger de på scanning). Min kæreste har ikke dårlig sæd eller noget. Men jeg syntes det var rart at gøre alt vi kunne for at give mig selv mentalt ro. Og det virkede sørme 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

JL87 skriver:

Det er sprøjte. Tror jeg måtte sprøjte mig dagligt i tre uger før der var et fint æg. Vi blev insemineret med min kærestes oprensede sæd på klinikken efter ægløsningssprøjte. Klinikken anbefalede det, da der er større sandsynlighed for succes plus sæden kommer direkte op i livmoderhalsen samtidig med ægløsning (følger de på scanning). Min kæreste har ikke dårlig sæd eller noget. Men jeg syntes det var rart at gøre alt vi kunne for at give mig selv mentalt ro. Og det virkede sørme 

Fedt at det lykkedes for jer kan godt forstå at du vælger den sikre vej, for at optimere jeres chancerne  

det er nu mit andet forsøg på pergotime, hvor jeg får en højere dosis, så håber ar jeg får en ægløsning og jeg håber også at vi evt i et tredje forsøg kan blive insimineret hvis et æg modnes. Jeg er ikke meget for at blive ved med at tage hormoner  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.