Madrasser til stork barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.172 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2017

TA91

Hej

Min mand og jeg har købt en stork barnevogn, men da vi købte den sagde salgsdamen at man sagtens kunne bruge den tynde pyntemadras i liften, istedet for at købe en rigtig madras, men jeg er blevet i tvivl om den ikke er for tynd?! 

Hun sagde også at vi bare kunne vente med at købe madras til selve barnevognen hvilket giver god nok mening. Jeg ville lige se hvad disse madrasser koster på nettet, men jeg kan se at målene er ret forskellige, og jeg kan ikke lige finde ud af hvad målene på selve liften og barnevognskassen er, udover længden på barnevognskassen er 97 cm.

Er der nogle med stork barnevogn der kan se hvilke mål deres madrasser har?

Det ville være til stor hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2017

MorTilN

TA91 skriver:

Hej

Min mand og jeg har købt en stork barnevogn, men da vi købte den sagde salgsdamen at man sagtens kunne bruge den tynde pyntemadras i liften, istedet for at købe en rigtig madras, men jeg er blevet i tvivl om den ikke er for tynd?! 

Hun sagde også at vi bare kunne vente med at købe madras til selve barnevognen hvilket giver god nok mening. Jeg ville lige se hvad disse madrasser koster på nettet, men jeg kan se at målene er ret forskellige, og jeg kan ikke lige finde ud af hvad målene på selve liften og barnevognskassen er, udover længden på barnevognskassen er 97 cm.

Er der nogle med stork barnevogn der kan se hvilke mål deres madrasser har?

Det ville være til stor hjælp

Vi har også købt en stork til vores kommende søn men har ikke fået den hjem endnu. Vi synes at pynte maddresserne er for tynde og da liften skal bruges som seng i starten når vi ikke kan have en tremmeseng i soveværelset, så vi køber rigtige madrasser til både lift og barnevogns kasse men venter med at ligge den i kassen i til han er vokset ud af liften.

Så vidt vi selv har prøvet i butikken så passer målene på de madrasser i ønskebørn sådan her

Lift: 30x75

Kassen: 37x96

Men de kan helt sikkert hjælpe jer vis I spørger i butikken 

Anmeld Citér

22. marts 2017

TA91

Viventerpådig skriver:

Vi har også købt en stork til vores kommende søn men har ikke fået den hjem endnu. Vi synes at pynte maddresserne er for tynde og da liften skal bruges som seng i starten når vi ikke kan have en tremmeseng i soveværelset, så vi køber rigtige madrasser til både lift og barnevogns kasse men venter med at ligge den i kassen i til han er vokset ud af liften.

Så vidt vi selv har prøvet i butikken så passer målene på de madrasser i ønskebørn sådan her

Lift: 30x75

Kassen: 37x96

Men de kan helt sikkert hjælpe jer vis I spørger i butikken 

Tak for svar

Det var også nogenlunde det jeg tænkte, da vi også tænker at bruge liften meget i starten, at madrassen så er for tynd.

Jeg synes madrasserne i butikken var meget dyre, derfor ville jeg lige se hvad man kunne få af gode madrasser på nettet, inden vi beslutter os for hvilke det skal være.

Men nu har jeg noget at gå ud fra, så mange tak

Anmeld Citér

22. marts 2017

FrkHS

Jeg har også bestilt en stork vogn som vi skal hente i april, så hvis i falder over nogle til overkommelig pris her på nettet, må i meget gerne smide et link

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.