Søges: God - og nem - opskrift på pizzasnegle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.872 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

brumbasse

Er der nogen der har en helt fantastisk opskrift på pizzasnegle? Mangler lidt inspiration..

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

mor_sabina

brumbasse skriver:

Er der nogen der har en helt fantastisk opskrift på pizzasnegle? Mangler lidt inspiration..

På forhånd tak!

Køb det færdige dej og kom ketchup skinke og ost på. Voila så ar du pizza snegle

Anmeld

7. oktober 2009

Sabina & Simone

Ved ikke om det er den store inspiration... Men når jeg laver dem, så køber jeg pizzamel - den grove- og når den så er klar og rullet ud, så smører jeg tomatpasta på og så skinke, bacon, peberfrugt og ost på... Rul sammen og skær ud...
De er altså super gode... Men det er jo kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan fylde i...

Håber det hjalp en lille smule...

Anmeld

7. oktober 2009

mor_sabina

Sabina84 skriver:

Ved ikke om det er den store inspiration... Men når jeg laver dem, så køber jeg pizzamel - den grove- og når den så er klar og rullet ud, så smører jeg tomatpasta på og så skinke, bacon, peberfrugt og ost på... Rul sammen og skær ud...
De er altså super gode... Men det er jo kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan fylde i...

Håber det hjalp en lille smule...

mmm det lyder lækkert den kombi skal prøves en dag

Anmeld

8. oktober 2009

linemus

Jeg lavede dem her for et par uger siden, og de var virkelig lækre (jeg brugte bare alm. mel):  www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.