Djurs sommerland for en 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.976 visninger
10 svar
9 synes godt om
19. marts 2017

Troldemommi

Søger erfaring med nogen der har haft deres 3 årige med i Djurs sommerland, er der nok forlystelser for dem? Han er en lidt vild 3 årig uden frygt i livet så de ting der er, er det sjovt nok? 

Er der stor forskel på hvad en 5 årig må og hvad en 3 årig må? Han vil jo gerne det samme som hans storesøster.

Det er første gang vi som familie skal derned, men jeg elskede det som barn  men det er nok 10-12 år siden jeg var det sidst.

Gode råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

Tip!

Det kommer helt an på hvor høj han er, hvor meget han må prøve. 

Min 3 årig prøver alt det han må, med den højde han har (104 cm.) 

Der er masser at prøve i bondegårds land, Rio grande, cykler, thors hammer, det meste i vandland... 

Mine drenge på 3,5,7 og 8 år elsker Djurs sommerland, vi er så heldige at bo 20 km derfra og har self sæsonkort, så vi er der meget i løbet af sæsonen. 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Troldemommi

BC skriver:

Det kommer helt an på hvor høj han er, hvor meget han må prøve. 

Min 3 årig prøver alt det han må, med den højde han har (104 cm.) 

Der er masser at prøve i bondegårds land, Rio grande, cykler, thors hammer, det meste i vandland... 

Mine drenge på 3,5,7 og 8 år elsker Djurs sommerland, vi er så heldige at bo 20 km derfra og har self sæsonkort, så vi er der meget i løbet af sæsonen. 

Okay, han er vist omkring 102 cm høj, må han så prøve det du nævner? 

Må jeg spørge hvad din lille gut kan lide at prøve? 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Frk.S

Det er ikke hans alder, men hans højde der spiller ind.

På deres hjemmeside kan man se alle forlystelser (med beskrivelse) samt højdekrav. Som udgangspunkt vil jeg mene der er en del han må prøve  (i hvert fald ifølge med en voksen) med mindre han er meget lille af sin alder. 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Troldemommi

Frk.S skriver:

Det er ikke hans alder, men hans højde der spiller ind.

På deres hjemmeside kan man se alle forlystelser (med beskrivelse) samt højdekrav. Som udgangspunkt vil jeg mene der er en del han må prøve  (i hvert fald ifølge med en voksen) med mindre han er meget lille af sin alder. 

Han kan sagtens have en voksen med, han er vist 102 sådan ca, altså ret alm. I højden.

Jeg vil bare frygtelig gerne have at han også kan prøve en masse ting, så han ikke føler sig snydt når hans storesøster på 117 cm kan prøve flere ting end ham.

Anmeld Citér

19. marts 2017

Mor1986

De har en app hvor du kan se noget omkring højde.

vi har haft sæson kort siden vores var tre år og hun har altid elsket det. Synes faktisk der er okay mange ting de må prøve. 

Anmeld Citér

19. marts 2017

MorTil3+

Vi var i Djurs sommerland da vores datter var 2 år og synes da ikke vi kedede os, der var masser vi ku prøve. Og Vores store knægt som dengang var 7 han er lidt af en kylling når det kommer til forlystelser men der var da fuld knald på hele dagen.

Anmeld Citér

19. marts 2017

Tip!

Troldemommi skriver:

Okay, han er vist omkring 102 cm høj, må han så prøve det du nævner? 

Må jeg spørge hvad din lille gut kan lide at prøve? 

Han er også en knægt hvor der skal være fart på, så han er med i thors hammer, hønsejagten, vandtårnet, milkshake.. alt i bondegårds land. Han er med i Rio grande, solguden... alt hvor man blot skal være 100 cm..  

han må dog ikke prøve den med de blå både, jeg kan ikke huske hvad den hedder nu... der skal man være 110 cm. 

Vi elsker at være derude, og tilbringer mange weekender der inden der blir sort af mennesker der i højsæsonnen. 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Troldemommi

BC skriver:

Han er også en knægt hvor der skal være fart på, så han er med i thors hammer, hønsejagten, vandtårnet, milkshake.. alt i bondegårds land. Han er med i Rio grande, solguden... alt hvor man blot skal være 100 cm..  

han må dog ikke prøve den med de blå både, jeg kan ikke huske hvad den hedder nu... der skal man være 110 cm. 

Vi elsker at være derude, og tilbringer mange weekender der inden der blir sort af mennesker der i højsæsonnen. 

Ja højsæsonen vil vi også gerne undgå 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Thea14

Nu vi er ved Djurs sommerland, hvordan er det så hvis man er gravid?

Vi skal holde ferie i området til sommer, og vores datter på 4 vil gerne prøve forlystelser. Jeg vil være 6-7 måneder henne, alt efter hvornår vi lige kommer afsted. 

Var ellers blevet inviterer med til Disneyland til sommer, men som en der elsker forlystelser og rutsjebaner syntes jeg alligevel ikke jeg vil bruge 6 dage som taskeholder mens de andre 'leger'. En enkelt dag i Djurs er nok mindre slemt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.