Min første fødsel var en langsom starter, havde 3 dage med ineffektive veer formodentlig fordi hun stod skævt. Da jeg endelig gik i aktiv fødsel gik der cirka 8 timer med vedrop og over en times presseveer. Min datter blev født 40+4, vejede 4040 og var 59 cm. Jeg blev syet en del, og de troede ringmusklen var sprunget
min anden fødsel gik i gang med forvandet gik og veerne gik i gang af sig selv efter 7-8 timer. Havde veer i ca 1 1/2 før hun var ude. Havde vestorm - det er den fødsel jeg husker som mest smertefuld. Min datter blev født 40+4, vejede 4380 og var 54 cm. jeg fik to knuder og blev tjekket ekstra for nedsunket livmoder
min 3. Fødsel der blev jeg sat i gang med ved at få prikket vandet. Veerne gik i gang inden for 3-4 timer og jeg havde veer lige knapt to timer før min søn var ude. Kan slet ikke huske der gjorde ondt, måske fordi jeg mentalt var fraværende. Min søn blev født 40+4, han vejede 4780 og var 57 cm. Jeg gik slet ikke i stykker. Trods et enormt stort hoved.
min 4. Fødsel der blev jeg sat i gang en uge over tid med stikpiller. Tog til fødegangen ved 2 tiden, jeg skulle komme ved den første ve pga de hurtige fødsler og pga der var ekstra obs pga min datters historie. Han er født 5 et eller andet. Fødslen med ham var meget anderledes men ikke dårlig. Han blev født 41+1, vejede 4420 og var 55 cm
Anmeld
Citér