:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Na-Wi

Godmorgen tøser

Jeg har desværre fået graviditets sukkersyge og i går blev jeg indkaldt til rigshospitalet .. Efter et 5 timer langt besøg derude er jeg nu kommet på insulin, og det værste er at jeg skal stikke mig i låret 2 gange om dagen nu.. Det er noget af det meste grænseoverskridene jeg har gjort

Jeg fik også afvide at jeg ikke skal føde på Holbæk hospital alligevel, men inde på rigshospitalet hvor de vil sætte mig igang inden 4 uger..
Gør det ondt at blive sat igang? Sygeplejersken snakkede noget om at det godt kunne blive en lang fødsel !?  

God dag til jer alle ,,
Nanna 36+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Tut

Hej,

Jeg blev sat i gang med min søn, og fødte ham på lige under 7 timer (fra da de tog vandet, og jeg fik veer)

Så her var det en hurtig fødsel med igangsættelse.

Da jeg fik taget vandet stak jordemoden en "strikkepind-lignede-ting" op i mig, og jeg kunne intet mærke før jeg kunne mærke at vandet fossede ud. (som at tisse i bukserne)

Jeg har desværre kun prøvet at blive sat igang, så ved ikke om det gør mere ondt end normalt.

Held og lykke med det hele.

Mette 31+5

Anmeld

7. oktober 2009

Na-Wi

Tut skriver:

Hej,

Jeg blev sat i gang med min søn, og fødte ham på lige under 7 timer (fra da de tog vandet, og jeg fik veer)

Så her var det en hurtig fødsel med igangsættelse.

Da jeg fik taget vandet stak jordemoden en "strikkepind-lignede-ting" op i mig, og jeg kunne intet mærke før jeg kunne mærke at vandet fossede ud. (som at tisse i bukserne)

Jeg har desværre kun prøvet at blive sat igang, så ved ikke om det gør mere ondt end normalt.

Held og lykke med det hele.

Mette 31+5

Dejligt at hører  det hjalp lige lidt på nerverne smiler
Men synes der blev snakket noget om jeg skulle have en stikpille!?

Knus
Nanna 36+1

Anmeld

7. oktober 2009

Tut

Naannaa87 skriver:

Dejligt at hører  det hjalp lige lidt på nerverne smiler
Men synes der blev snakket noget om jeg skulle have en stikpille!?

Knus
Nanna 36+1

Det kommer an på om man har åbnet sig inden.

Man kan få stikpiller, for at sætte det igang hvis man ikke er lidt åben.

Jeg var 1½-2 cm. åben, så de kunne sagtens komme op og tage vandet.

Anmeld

7. oktober 2009

SAL

Naannaa87 skriver:

Godmorgen tøser

Jeg har desværre fået graviditets sukkersyge og i går blev jeg indkaldt til rigshospitalet .. Efter et 5 timer langt besøg derude er jeg nu kommet på insulin, og det værste er at jeg skal stikke mig i låret 2 gange om dagen nu.. Det er noget af det meste grænseoverskridene jeg har gjort

Jeg fik også afvide at jeg ikke skal føde på Holbæk hospital alligevel, men inde på rigshospitalet hvor de vil sætte mig igang inden 4 uger..
Gør det ondt at blive sat igang? Sygeplejersken snakkede noget om at det godt kunne blive en lang fødsel !?  

God dag til jer alle ,,
Nanna 36+1

Hej med dig!
Åhh!! Det er dumt med sukkersygen
Mht. til dit ? med igangsættelse...Jeg blev sat i gang på 14. dagen - jeg fik en stikpille, 1½ time efter fik jeg kraftige veer, og 10 timer efter var min søn ude!...Det er MEGET forskelligt hvordan man reagerer på igangsættelsen...Nogle må tage hjem efter de har været inde og blevet sat i gang - andre får veer så hurtigt efter at de nærmest skal på briksen med det samme! Kan godt forstå du er lidt bekymret - man siger at det kan være et langt forløb! Men det er jo ikke sikkert det er det for dig...jeg ønsker dig den bedste fødsel (og igangsættelse)
Kærligts Louise

Anmeld

7. oktober 2009

malou

Nåhhh søde skat... er du ok?? Det er jeg altså ked af at høre.. mht du skal stikke dig selv... pyhhh.. Men jeg er nu "glad" for du skal føde på Riget fordi så skal jeg ikke kører så langt for at besøge dig og lille manden når du har født Bare rolig Nanna... du skal ikke være nervøs..- han skal nok komme ud fint... men som de andre skriver.. måske du føder på 5 timer eller på 20.. det ved ingen men ud skal han nok komme og så har du glemt din frygt osv når du sidder med ham i favnen... dont u worry

knus fra os i malmø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.