Kønsscanningen viste en dreng :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
5 synes godt om
19. marts 2017

voreslillemus

Hej alle 

Så kom vi til kønsscanning med vores første barn, og vi venter en lille dreng . Vi købte derfor lige vores første lille sæt tøj i kvickly, og selvom det jo er en billig butik, synes vi stadig at det løb op.

Er der nogle der kender nogle gode genbrugs butikker med sødt, rent og lækkert babytøj til billige penge !?

Vi bor i Gentofte, og har derfor ikke langt til fx. København. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

FrøMor

voreslillemus skriver:

Hej alle 

Så kom vi til kønsscanning med vores første barn, og vi venter en lille dreng . Vi købte derfor lige vores første lille sæt tøj i kvickly, og selvom det jo er en billig butik, synes vi stadig at det løb op.

Er der nogle der kender nogle gode genbrugs butikker med sødt, rent og lækkert babytøj til billige penge !?

Vi bor i Gentofte, og har derfor ikke langt til fx. København. 

Nu er vi ikke nået så langt til at skulle købe tøj, da vi stadig forsøger, men røde kors, kirkens korshær og lignende butikker har ofte både rent og meget pænt tøj til alle aldre. 

Det er et forsøg værd  

Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

19. marts 2017

voreslillemus

MommyX2 skriver:

Nu er vi ikke nået så langt til at skulle købe tøj, da vi stadig forsøger, men røde kors, kirkens korshær og lignende butikker har ofte både rent og meget pænt tøj til alle aldre. 

Det er et forsøg værd  

Tillykke med graviditeten 

Tak for tippet  mange tak 

Her tog det også 10/11 måneder og 1 MA i uge 8 at nå hertil.. Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det bliver jeres tur snart 

Anmeld Citér

19. marts 2017

FrøMor

voreslillemus skriver:

Tak for tippet  mange tak 

Her tog det også 10/11 måneder og 1 MA i uge 8 at nå hertil.. Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det bliver jeres tur snart 

Der er en masse genbrugsbutikker rundt omkring, så det er bare med at kigge. Vi har også selv snakket om at kigge efter lidt brugt i starten, specielt fordi det handler måske om en måned barnet vil være i det så det er jo super smart 

Tak for de opmuntrende ord  Vi håber på at det snat lykkedes 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Stjernen15

Der er børneloppen på gl. Køgelandevej i Valby 

Anmeld Citér

19. marts 2017

voreslillemus

Stjernen15 skriver:

Der er børneloppen på gl. Køgelandevej i Valby 

Fedt - den tjekker jeg ud, og besøger i næste weekend 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Kaffekop

Mødrehjælpen? Har både købt og doneret synes tit der er rigtig fint overtøj - regntøj, vintertøj, termotøj osv.

Anmeld Citér

19. marts 2017

quindelist

Jeg handler rigtig meget i mødrehjælpen -og sender en masse pænt brugt tøj retur igen efter vi er færdige med det.

Anmeld Citér

19. marts 2017

voreslillemus

quindelist skriver:

Jeg handler rigtig meget i mødrehjælpen -og sender en masse pænt brugt tøj retur igen efter vi er færdige med det.

Har de en butik inde i byen eller ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.