Jeg er selv igang med at abortere.
Jeg var i uge 10, da jeg fik det afvide. (Mandag d 6-3).
I sidste uge gik jeg med bind. Der kom ingen blod, men noget lysebrun udflåd. Min læge mente ikke det var noget jeg skulle være nervøs for.
Men siden i fredags har jeg blødt meget. Idag er første dag hvor det virker som om det er ved at holde lidt igen. Det er i hvert fald ikke så voldsomt som der har været i weekenden.
Men jeg havde den værste oplevelse igår. Jeg har mange smerter og der er især mange når der kommer klumper ud. Igår aftes efter jeg havde været i bad, gik jeg rundt i kun shorts og t-shirt(selvfølgelig og trusler og bind). Jeg kunne pludselig mærke kramper, og besluttede mig for at gå på toilettet, så jeg måske slap for at skulle skifte bind allerede.
Jeg nåede kun nogle få skridt, og så kunne mit bind ikke håndtere mere blod. Jeg endte med at dryppe med blod på gulvet + den kom en ordentlig klump ud.Det var så ubehageligt. Jeg endte med at gå i bad igen, hvor der forsatte med at komme klumper ud.
Jeg håber efter denne oplevelse at det værste er ovre nu. Jeg bløder stadig en del, eller i hvert fald mere end når jeg har menstruation. Smerterne er der stadig. Jeg er heldig mine smerter kommer først omkring eftermiddag/aaften. Så kan arbejde noget af dagen. Men min chef har sagt det er ok hvis jeg ligger mig syg, pga af det.
Jeg skal ha taget blodprøve i morgen, og i næste uge. Jeg har fået afvide at så snart mit hcg tal er 0, slutter forløbet. Jeg fik afvide de kun ville lave en underlivsundersøgelse hvis der ikke var kommet noget ud.
Jeg håber du snart er over dit forløb. Det er en ubehagelig oplevelse.
Anmeld
Citér