Nye venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2017

Vitani

Hej! 

Jeg kunne godt tænke mig nogle at snakke med i samme situation. 

Vi er et par fra Amager, 24 og 28 år, som er sat til nov. 17.

Nogle som kunne tænke sig at mødes til en kop te måske?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

The-A

Vitani skriver:

Hej! 

Jeg kunne godt tænke mig nogle at snakke med i samme situation. 

Vi er et par fra Amager, 24 og 28 år, som er sat til nov. 17.

Nogle som kunne tænke sig at mødes til en kop te måske?

1. Hej!! Tillykke med graviditeten!! Jeg har også termin i november 2017! Vi bor langt fra hinanden og min tid er knap så det bliver nok lidt svært at mødes men vi kan sagtens udveksle graviditets-oplever herinde����

Anmeld Citér

20. marts 2017

lkh

Hvor er det sjovt. Min kæreste og jeg er faktisk samme alder og er sat til d. 24 nov. �� Vi er så spændt over det hele og ville elske at have nogen at dele alle oplevelserne med og snakke graviditetsting med. Desværre er det ikke så tit vi kommer helt ind til Kbh. Men vil meget gerne skrive��☺️

Anmeld Citér

24. marts 2017

Mor12&15

Hej! Er helt ny herinde, 27 år, termin med 3. barn 28. november (Så meget nyt!). Bor i Jylland, så har desværre ikke mulighed for at mødes fysisk. - Men så må vi jo bare tage den kop kaffe online

Anmeld Citér

26. marts 2017

Vitani

Hvor er der bare dejligt at der er mennesker derude at dele oplevelser med! 

Goddag!

Har i været til lægen endnu? Hvordan gik det? Jeg skal først i morgen

Anmeld Citér

26. marts 2017

lkh

Vitani skriver:

Hvor er der bare dejligt at der er mennesker derude at dele oplevelser med! 

Goddag!

Har i været til lægen endnu? Hvordan gik det? Jeg skal først i morgen

Jeg skal først til lægen når jeg er 9 uger henne. Min læge har ikke tid før, men synes bare tiden går så langsomt. Vil meget gerne i gang med undersøgelserne nu�� 

Det bliver spændende. Du må meget gerne skrive hvordan det går og hvad man skal igennem. Er førstegangsgravid, så det er helt nyt for mig og er spændt på hvordan det hele kommer til at foregå med undersøgelser m.m. ��

Anmeld Citér

27. marts 2017

Mor12&15

Jeg skal også først senere, nemlig når jeg er 8 uger henne. Min læge sagde, at man skal være 8 hele uger henne, før de kan tage blodprøve. Men jo, det er nogle lange uger frem til 1. skanning

Sidste gang jeg var gravid og var til 8 ugers undersøgelse, syntes min læge, at min livmoder føltes ret stor i forhold til, at jeg kun var 8 uger henne. Da jeg vidste med 100% sikkerhed, at det var jeg ikke, nævnte hun kort muligheden for tvillinger (!)  Så gik jeg jo de næste 4 uger og spekulere på, om der mon var 2. Til skanningen var der dog kun 1, men ugerne er godt nok laaaaange

Anmeld Citér

28. marts 2017

Vitani

Undersøgelsen gik godt!

Fik taget en blodprøve ( også selvom jeg kun er 6 uger) og en urinprøve. Urinprøven fik jeg svar på via mail, jeg havde lidt blod i urinen, men fejlede ingenting.

Blodprøven får man svar på næste gang til lægen. 

Fik også en plan over de næste mange aftaler.

Det er så spændende alt sammen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.