Sex sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2017

Anonym trådstarter

Her sidst i min graviditet lagde jeg mærke til at når jeg tørrede mig for neden, kløede det, men tænkte ikke videre over det. 

Nu her efter min fødsel har jeg fået knopper på de ydre kønslæber og klør stadig ved berøring, men ellers ikke noget der ellers genere, hvad kan det være? - ringer self. Til lægen på mandag, men er mega bange for hvad det kan være (har aldrig haft sygdomme i det område) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

Anonym

Køns vorter, evt svamp oveni....

Men fik du ikke taget en test i forhold til kønssygdomme og oprettelse af vandre journal 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Køns vorter, evt svamp oveni....

Men fik du ikke taget en test i forhold til kønssygdomme og oprettelse af vandre journal 

Jo og der var ingen ting? - har Googlet en masse og tænker også at det kan være talgknopper? - men de klør vel ikke? - tror ikke det er svamp, da jeg ikke har udflåd eller lugter

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anpau

Anonym skriver:

Jo og der var ingen ting? - har Googlet en masse og tænker også at det kan være talgknopper? - men de klør vel ikke? - tror ikke det er svamp, da jeg ikke har udflåd eller lugter

Kan det måske være varmeknopper? De klør i hvertfald pænt meget 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Kan det måske være varmeknopper? De klør i hvertfald pænt meget 

Men vil de så ikke forsvinde, altså komme og gå? 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anpau

Anonym skriver:

Men vil de så ikke forsvinde, altså komme og gå? 

Jo, det ville jeg mene. Og har også kun oplevet at have dem om sommeren, hvor det er meget varmt

Anmeld Citér

19. marts 2017

xStinepigen

Det kunne godt lyde som herpes. Sådan der var mine herpew udbrud de første mange år. Lægen forvekslede det altid med svamp, da jeg ikke fik sår eller direkte blære ( og kigger man på Google ligner mine udbrud slet ikke de billeder) . Opdagede det ved at smitte en ekskæreste. Så hvis lægen evt giver en diagnose og det bliver ved at komme igen, så bed dem evt om at tjekke bedre op på om det evt kan være det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.