Skive Fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej alle

Er der nogen, som kender til ventetiderne på Skive Fertilitetsklinik (IVF)?
Jeg bor lige nu i en anden region, men når vi (måske) skal starte på IVF, kommer jeg til at høre under Skive. Men er i tvivl om hvorvidt jeg bør få en henvisning allerede nu, så vi ikke skal vente yderligere, når vi er flyttet? Der er halvanden måned til vi flytter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2017

Musen85

Vi blev henvist i december sidste år, og kom til med det samme, så vi havde ingen ventetid  vi startede behandling d 24 januar og nu er jeg i 2 måneder henne.. Så kun kæmpe ros fra mig omkring skive 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Vi blev henvist i december sidste år, og kom til med det samme, så vi havde ingen ventetid  vi startede behandling d 24 januar og nu er jeg i 2 måneder henne.. Så kun kæmpe ros fra mig omkring skive 

Fedt at høre!

Så behøver jeg vidst ikke have "stress" over, at skulle få en henvisning

Anmeld Citér

17. marts 2017

FrkC

Vi blev henvist i midten af september, kom til forsamtale sidst i oktober, kick OFF infomøde i starten af december og påbegyndte behandling sidst i januar (i princippet kunne vi være startet på selve behandlingen en måned før, men det blev forhindret af julen) ..  

Anmeld Citér

17. marts 2017

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Vi blev henvist i midten af september, kom til forsamtale sidst i oktober, kick OFF infomøde i starten af december og påbegyndte behandling sidst i januar (i princippet kunne vi være startet på selve behandlingen en måned før, men det blev forhindret af julen) ..  

Okay Det er en lidt længere ventetid i har haft.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.