Crinone eller svamp?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2017

sjk1290

Hej kære jer herinde..

jeg læste for et kort øjeblik siden, om en der havde fået konstateret en blivende prop af crinone rester efter brugen af crinone! 

Jeg har selv noget tid døjet med små hvidlige/gullige klumper der indimellem kommer ud. Ja lækkert lyder det ikke, men fornemmer forummet herinde efterhånden er vant til lidt af hvert. 

Mit spørgsmål går nu på, hvordan kan man vide om det er svamp man har eller om det blot er crinone rester som åbenbart lyder til at være helt normalt? Jeg blev spurgt til min scanning her i vores første IVF forsøg om jeg havde svamp hvortil jeg kun kunne svare at jeg ingen gener har af det men at det da ikke var udelukket. Nu bliver jeg så i tvivl om, om det er svamp eller blot rester. Håber der er nogle derude der måske kan give et gost råd, må man evt. tage vivag samtidig med crinonen? 

Kram en håbefuld i behandling. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Tex

Har du fundet ud af noget?

Jeg har tit fået "svie" af at bruge crinone, så jeg har tænkt om crinone kan give svamp eller ihvertfald en eller anden form for irritation.

Crinone kan godt blive deroppe som sådan nogle lækre klumper...men sådan ser svamp jo ikke helt ud...svamp giver typisk rødme af slimhinderne, måske lidt hvidlige belægninger, men ikke sådan klumper...

Håber det kan bruges

Anmeld Citér

23. april 2017

sjk1290

Tex skriver:

Har du fundet ud af noget?

Jeg har tit fået "svie" af at bruge crinone, så jeg har tænkt om crinone kan give svamp eller ihvertfald en eller anden form for irritation.

Crinone kan godt blive deroppe som sådan nogle lækre klumper...men sådan ser svamp jo ikke helt ud...svamp giver typisk rødme af slimhinderne, måske lidt hvidlige belægninger, men ikke sådan klumper...

Håber det kan bruges

Hej Tex. 

Der er styr på det, det var ikke svamp men crinonen. Syntes virkelig der skulle være noget mere fokus på de bivirkninger ved brugen af crinone for de virker meget uvidende i forhold til deres patienters brig af samme. Jeg fik intet af vide om at det kunne forekomme og da jeg forelagde det på klinikken kiggede de bare underligt på mig.  

Håber der bliver bedre med info eller at man helt finder et andet og bedre produkt til samme. 

Anmeld Citér

24. april 2017

Tex

Ja, du har ret...jeg har også læst om en, der fandt sorte klumper efter mange måneder (gammel crinone). Og andre der har beskrevet det som grønligt:-)

Anmeld Citér

9. maj 2017

sjk1290

Tex skriver:

Ja, du har ret...jeg har også læst om en, der fandt sorte klumper efter mange måneder (gammel crinone). Og andre der har beskrevet det som grønligt:-)

Der var en pige der havde brugt crinone som efterfølgende kom til scanning hvor selve klumpen af crinone var på størrelse med en tampon, så lægen havde spurgt hende om hun havde tampon i. Hun måtte efterfølgende have det fjernet på sygehuset. Når man hører om sådanne tilfælde forstår jeg ikke at man ikke bliver lidt mere oplyst ved brugen af crinone. J

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.