Hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Happy

Hej,

Jeg er i uge 14 og har de seneste to uger virkelig haft hovedpine, det er især efter frokost at det bare kommer og er meget voldsomt. Jeg har aldrig rigtig haft hovedpine og da slet ikke af den her kaliber.
Er der andre der har dette også?
Jeg er på kontor, så det burde jo ikke være derfor og synes faktisk også det kommer i weekenden.

Takker.-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

BabyTosset

Jeg har selv lidt af hovedpine i ca. 4 uger nu, og det kom som dit også omkring frokosttid i starten - Dog kom det ikke hver dag. De sidste par uger har det så tiltaget, og jeg har hovedpine hver dag nu. Jeg har været til lægen med det, da det er begyndt at gå ud over mit arbejde (sygemeldinger og går tidligere), men de har ikke fundet en løsning på det endnu. Det håber jeg så, at de gør i dag, når jeg for 3. gang skal til lægen.. Suk

Anyway, hvis din hovedpine er så slem, at du ikke kan holde det ud, og hovedpinepiller ikke hjælper, så ring til lægen og få en tid. Måske der er en forklaring, som kan afhjælpe det. Ellers er det i følge min læge normalt at have mere hovedpine som gravid, og man kan bare være uheldig at have det uden at kunne gøre noget ved det.

Ved ikke om mit svar hjalp, men du er i hvert fald ikke alene

Knus Pia 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.