Så kom dagen ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.780 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. marts 2017

Anonym trådstarter

Så kom dagen hvor min lille baby skulle være kommet til verden mistet mit lille vidunder i uge 17 syntes dagen idag er rigtig øv og lidt svær at komme igennem.

Men prøver virkelig at nyde at jeg har været så heldig at jeg er gravid igen og er 7+3

Så prøver at sige til mig selv at der var en mening med min lille baby ikke skulle komme til verde 

Skulle bare ige ud med det

Håber det er ok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

baby_drømme

Anonym skriver:

Så kom dagen hvor min lille baby skulle være kommet til verden mistet mit lille vidunder i uge 17 syntes dagen idag er rigtig øv og lidt svær at komme igennem.

Men prøver virkelig at nyde at jeg har været så heldig at jeg er gravid igen og er 7+3

Så prøver at sige til mig selv at der var en mening med min lille baby ikke skulle komme til verde 

Håber det er ok

Sender et  til dig! Det må være ubeskriveligt svært. 

Tillykke med din nye graviditet, håber alt går som det skal  

Anmeld Citér

14. marts 2017

januar16

Du får lige en krammer herfra også. Den terminsdag er bare så underlig tom.

Anmeld Citér

14. marts 2017

God-mor

Anonym skriver:

Håber det er ok

Du får lige en

Anmeld Citér

14. marts 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Håber det er ok

Krammerherfra

Anmeld Citér

14. marts 2017

Loa

Føler med dig

Anmeld Citér

15. marts 2017

Stivdie

Stort 

Jeg frygter også lidt når jeg når den dag, hvor jeg skulle have haft termin. Indtil videre har jeg afsat dagen i min kalender som en fridag, så der er plads til det, jeg nu måtte føle. Der er stadig 1,5 måned til, så jeg håber at blive gravid igen inden da. 

Men jeg forstår godt dine følelser 

Anmeld Citér

15. marts 2017

Aysehansen83

Anonym skriver:

Håber det er ok

Jeg fødte min velskabte datter ayah i uge 22 d 24 januar 2017 ❤️ Jeg ved hvad du går igennem og føler med dig. Hvor dejligt du er gravid igen. Vi vil altid have en slags smerte i hjertet over det barn vi har mistet. Jeg tænker på hende hver dag. Håber det kan hjælpe lidt at vide at du ikke er alene. Knus til dig. 

Anmeld Citér

15. marts 2017

candy08

Mistede min lille pige i oktober 15+5. Og skulle have haft termin d. 30 Marts. Og den dag vil jeg være (hvis alt går godt) 7+2... Og frygter dagen rigtig meget og sys det er utrolig at tænke på at jeg kunne have siddet med hende i mine arme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.