Lavt hcg tal :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg fik taget en blodprøve i går efter jeg har fået lagt et blastocyst æg op, hcg tallet viste 69 skal så have tage ny blodprøve på onsdag, så håber at den er steget. Jeg har ikke set skyggen af menstruation eller nogen form for at det skulle komme, så er noget frustrerende over det. Nogle som har prøvet at starte ud med et lavt hcg tal og hvor så det er endt lykkeligt? Er i dag 4+1 så håber at det er steget i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

HPH

Anonym skriver:

Hej. Jeg fik taget en blodprøve i går efter jeg har fået lagt et blastocyst æg op, hcg tallet viste 69 skal så have tage ny blodprøve på onsdag, så håber at den er steget. Jeg har ikke set skyggen af menstruation eller nogen form for at det skulle komme, så er noget frustrerende over det. Nogle som har prøvet at starte ud med et lavt hcg tal og hvor så det er endt lykkeligt? Er i dag 4+1 så håber at det er steget i morgen 

Det kan sagtens være ok.

jeg blev nervøs fordi mit ikke fordoblede, men tog så en prøve igen en uge efter, og her var det mere end fordoblet hver anden dag. 7+3 så jeg det lille hjerte banke. Er idag 9+1 og kaster op i et væk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.