Vi er igang med første ivf af barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.794 visninger
10 svar
4 synes godt om
13. marts 2017

Miia90

Så er vi endelig i gang igen. Philippa er allerede blevet 5år og 4 mdr og starter i før skole 3 April  

Philippa har i rigtig lang tid ydret ønske om at blive STORESØSTER, men mor og far har slet ikke kunne finde de penge der skal til, bare et enkelt forsøg. Nu har pengene endelig sparet sammen og nu er kontoen snart tom igen :-( Vi blev gravide med Philippa i første ivf forsøg, så vi håber at kunne gøre knusten efter denne gang også  Nu er behandling ihverfald betalt og medicinen købt. Jeg er på 3 dagen idag, så sikker mig for første gang i aften med puregon   Vi er så spændt og mega nervøse, også er det så vildt vi er nået hertil  

Dem som kender mig, i må intet nævne om vores forløb, da vi holder det hemmeligt. 

fra Philippas Mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2017

Rockertand

Miia90 skriver:

Så er vi endelig i gang igen. Philippa er allerede blevet 5år og 4 mdr og starter i før skole 3 April  

Philippa har i rigtig lang tid ydret ønske om at blive STORESØSTER, men mor og far har slet ikke kunne finde de penge der skal til, bare et enkelt forsøg. Nu har pengene endelig sparet sammen og nu er kontoen snart tom igen :-( Vi blev gravide med Philippa i første ivf forsøg, så vi håber at kunne gøre knusten efter denne gang også  Nu er behandling ihverfald betalt og medicinen købt. Jeg er på 3 dagen idag, så sikker mig for første gang i aften med puregon   Vi er så spændt og mega nervøse, også er det så vildt vi er nået hertil  

Dem som kender mig, i må intet nævne om vores forløb, da vi holder det hemmeligt. 

fra Philippas Mor 

Held og lykke ��

Anmeld Citér

13. marts 2017

tarkoflen

Rigtig meget held og lykke det lykkedes os i første forsøg da vi skulle have nr. 2, så jeg håber det også kan lykkedes for jer

Anmeld Citér

13. marts 2017

Miia90

tarkoflen skriver:

Rigtig meget held og lykke det lykkedes os i første forsøg da vi skulle have nr. 2, så jeg håber det også kan lykkedes for jer

Tusind tak. Er i også uforklarlige barnløse ? 

Anmeld Citér

13. marts 2017

tarkoflen

Miia90 skriver:

Tusind tak. Er i også uforklarlige barnløse ? 

Nej jeg har endometriose, så det er mig der er noget galt med. 

Rigtig meget held og lykke

Anmeld Citér

14. marts 2017

Imaong

Miia90 skriver:

fra Philippas Mor 

Rigtig meget held og lykke vi blev også gravide i begge vores første forsøg heldigvis havde viber æg på frys så vi ikk skulle vente på vi havde råd held og lykke :-) 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Jems

Held og lykke 

Håber det lykkedes for jer 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Iby1210

Miia90 skriver:

fra Philippas Mor 

Må jeg spørge hvor meget skulle i spare sammen? 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Miia90

Iby1210 skriver:

Må jeg spørge hvor meget skulle i spare sammen? 

Vi har sparet ca 30.000 sammen

Anmeld Citér

14. marts 2017

Miia90

Imaong skriver:

Rigtig meget held og lykke vi blev også gravide i begge vores første forsøg heldigvis havde viber æg på frys så vi ikk skulle vente på vi havde råd held og lykke :-) 

Håber så meget vi bliver gravide med det samme :-D

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.