Anonym skriver:
Min kære mand ved godt han vejer 15kg for meget, men han eeeelsker mad og gerne det fede, samtidigt ved han også godt at det seksuelt også ligger en dæmper for forholdet. 
men han kan simpelthen ikke tage sig sammen, hjernen og munden siger at "nu skal det være" m.m. men ryggraden gør ingenting.
han spiser meget og hurtigt ved hver måltid, og han tænker ikke over det.
hvad kan jeg gøre for at hjælpe ham? 
har i andre råd?
Jeg syntes det kommer helt an på hvorfor du vil hjælpe ham, er det fordi han gerne vil hjælpes eller fordi du syntes han er for tyk?
Min mand vejer også pt. for meget, Men han ville tabe sig, altså uden jeg havde kommenteret det, så han meldte sig til et vægttabskursus, og jeg støtter med at lave mad og spise det samme som ham 
Men hvis din mand ikke er der endnu, kan du ikke presse ham, men blot fortælle ham, at du elsker ham uanset hvad - hvis du altså gør det?
Efter min mening skal man passe enormt meget på, med at pressefolk ud i et vægttab, medmindre det er farligt for dem, og 15 kg er efter min mening ikke farligt for din mands helbred, Det kan dog blive farligt hvis han bliver ved med at tage på.
Anmeld
Citér