Kirurgisk abort i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2017

Anonym trådstarter

jeg skal have en kirurgisk abort i morgen hvor jeg er 7+5...

jeg har født to gange før men har aldrig før fået en abort så vil rigtig gerne høre fra nogen der har fået en kirurgisk abort hvordan i havde det bagefter havde i smerter? Hvor længe? Blødte i? Og hvor længe? ��

På forhånd tak.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. marts 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

jeg skal have en kirurgisk abort i morgen hvor jeg er 7+5...

jeg har født to gange før men har aldrig før fået en abort så vil rigtig gerne høre fra nogen der har fået en kirurgisk abort hvordan i havde det bagefter havde i smerter? Hvor længe? Blødte i? Og hvor længe? ��

På forhånd tak.

Jeg havde ingen rigtige smerter. Havde lidt murren i maven som ved menstruation men det var også det hele. Jeg blødte et par dage. 

Men jeg var meget døsig resten af dagen fra narkosen 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym

Havde stort set ingen smerter bagefter. Jeg blødte vel en lille uges tid bagefter, men ikke meget. Alt i alt et meget fredeligt forløb og ikke noget du skal være bekymret for 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg tilslutter mig de andre her, det er ikke smertefuldt, kun lidt murren, og du får sandsynligvis smertestillende med hjem, så du kan smertwdækkes, hvis der skulle være et behov. Det gjorde jeg i hvert fald. 

Du bliver døsig og måske ked af det, når du vågner af narkosen. 

Jeg blødte ikke særlig kraftigt, men on-off i 3 uger (jeg var 9+4 og fosteret skønnet til 9+0).

Det der har været værst for mig var det psykiske. For mig var det et ønskebarn, og det var svært at kapere det pludselig var slut - når nu min krop stadig følte sig gravid, for det gjorde den et par døgn efter aborten. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym

Jeg fik abort da jeg var 11+6 

Jeg havde smerter dagene efter, og måtte ogsp lige til tjek da jeg efter en måned stadig fik ondt hvis jeg var for aktiv. Blødte i et stykke tid, men det værste var nok klumpe blødningen. Tud brølede hver gang! 

Men det er psysisk hårdest. Jeg meldt mig ud af studiet og gik hjemme i 6 måneder (ventede så også på optagelse på nyt studie).

Anmeld Citér

13. marts 2017

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice

Jeg var ret køresyg pga. køreturen, så jeg var dårlig nok i forvejen da jeg blev lagt i narkose. Men husker ikke smerterne som noget vildt, men hold da op en trusse og et bind man vågner op med, det kan altså desværre godt virke lidt vildt.

Man er mere dårlig end i smerter vil jeg sige, men en masse gode piller, og så slappe helt af når man kommer hjem.

Blødte nok højest 2 dage, husker ikke det var vildt meget udover den første dag.

Igen, det psykiske er langt værre.. Og ja, så følelsen af at man "står åben" for neden, så jeg forstår godt de siger man ikke liiige skal tage i svømmehallen, som om det var det man havde lyst til.

Jeg er dog stadig glad for at jeg valgte kirurgisk i stedet for medicinsk. Det andet havde jeg simpelthen ikke kunnet. Der var kun kirugisk for mig. Og jeg var 10-11 uger henne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.