Graviditets leggings hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2017

Anonym trådstarter

Allerede nu er jeg begyndt at ville ned i noget behageligt og afslappende som ikke strammer. Jeg har et par graviditets jeans fra mamalicious, de er behagelige, men da jeg er vant til at gå meget i leggings vil jeg ønske at jeg kunne finde et godt par graviditets leggings.

Er der nogen der kan anbefale steder at købe gode graviditets leggings som ikke er gennemsigtige? Gerne i store størrelser også.

Jeg skriver som anonym da jeg har venner herinde som ikke ved noget endnu 

Råd modtages med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Allerede nu er jeg begyndt at ville ned i noget behageligt og afslappende som ikke strammer. Jeg har et par graviditets jeans fra mamalicious, de er behagelige, men da jeg er vant til at gå meget i leggings vil jeg ønske at jeg kunne finde et godt par graviditets leggings.

Er der nogen der kan anbefale steder at købe gode graviditets leggings som ikke er gennemsigtige? Gerne i store størrelser også.

Jeg skriver som anonym da jeg har venner herinde som ikke ved noget endnu 

Råd modtages med kyshånd 

H&m sælger graviditets leggins. Hvor store størrelser ved jeg ikk da jeg selv er en lille nips. Men det er vel værd at undersøge :-)

og ellers zalando hvis du er til online shopping 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

H&m sælger graviditets leggins. Hvor store størrelser ved jeg ikk da jeg selv er en lille nips. Men det er vel værd at undersøge :-)

og ellers zalando hvis du er til online shopping 

omkring str 40-42 er fint. Jeg har købt nogen i H&M før, de har en tendens til at være gennemsigtige.

Anmeld Citér

13. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

omkring str 40-42 er fint. Jeg har købt nogen i H&M før, de har en tendens til at være gennemsigtige.

Okay det oplevede jeg ikke med dem jeg købte i h&m. Men så zalando. Der er fri fragt tur/retur. Så du kan købe flere forskellige hjem og prøve og sende resten retur og få pengene tilbage 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Okay det oplevede jeg ikke med dem jeg købte i h&m. Men så zalando. Der er fri fragt tur/retur. Så du kan købe flere forskellige hjem og prøve og sende resten retur og få pengene tilbage 

Jeg har måske bare været uheldig med mine?

Men tak, så vil jeg prøve der 

Anmeld Citér

13. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har måske bare været uheldig med mine?

Men tak, så vil jeg prøve der 

Måske ja. Det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på. 

Jeg shopper meget på zalando. Synes de yder en super service så kan kun anbefale dem :-) 

håber du finder hvad du søger

Anmeld Citér

13. marts 2017

Frk.S

Jeg vil også sige Zalando. 

Jeg købte nogle gode nogen på Zalando...  også nogen i lidt tykkere stof (de er i hvert fald ikke gennemsigtige).

Jeg ved dog ikke lige hvilke størrelser de fås i. 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Vivienne

H&M har flere slags venteleggins. Dem jeg bruger er ikke gennemsigtige og koster 79,-

Jeg har faktisk næsten kun brugt venteleggins i den her graviditet da de ikke strammer. 

Held og lykke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.