Hold da op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Tikki

..for en brokke baby, jeg har for tiden. Godt nok har vi været syge hele banden på skift, men nu er vi ovenpå og så starter hun med at brokke sig, råbe og skrige og man kan intet gøre godt nok. :-o

Hun fravælger fuldstændig sin far - vil ikke en gang se på ham og kommer han nær hende, vræler hun op og skubber til ham. Hun gemmer sig hos mig, når han vil tale med hende og jeg kan ikke sætte hende på gulvet og lege mere....Hun larmer forfærdeligt med hendes vræleri og hysteri......jeg kunne sælge hende lige nu. Hvor er min søde baby?? Når hun ikke larmer, så sover hun - er gået fra at sove 2 gange om dagen til nu 3 gange af ca 1,5-2 timer......alt i mens hun også sover 10-11 timer om natten, men også begyndt at vågne kl. 2 og kl. 4 og kl. 6 og skrige voldsomt og skal vugges......puuuuha altså.

Og typisk så skal vi have besøg af farmor i weekenden som jo så gerne vil holde og putte med lillepigen, men HVER gang hun kommer, har Iza en dårlig periode og jeg skal høre for det HVER gang, med sur mine om at det da aldrig bliver bedre med hende den lille......baaaaaaaaaaaahhhhhh jeg orker ikke...bliver så træt allerede nu.

Nå, nogen der kender til dette eller skal jeg få lillepigen undersøgt på børnepsyk.? ;) ha ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Loggidut

kan du stave og sige....T I G E R S P R I N G ???(?)

du sidder i fælden, og jeg vil æde min hat på det er en tigermis der springer lige nu!

Anmeld

9. april 2008

Tikki

ja, jeg tænkte det sgu nok, men for f....... det er værre end nogensinde. Jeg er ved at blive vanvittig :@

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

hæ hæ....det bliver endnu værere...lol....aj det er sgu ikke sjovt, men jeg skal ikke komme med gode råd, jeg har selv en arrig lille djævle her til tider, som hiver napper og river i alt hun kan finde...

hun er ved at være igennem det med seperationsangsten, og farmand er accepteret igen...men det holdt godt nok hårdt på!

stor portion gåpåmod fra mig til dig!

Anmeld

9. april 2008

Mikkelmusen

Puuuh JA jeg kender det... Filuca er sur nonstop næsten. Hun er sur når hun spiser, når hun sidder selv, når hun skal skiftes, når hun skal sove. Hun vil ingenting.

Hun vågner mange gange i løbet af natten og har tabt sutten. Og når kl. er 4.15 så gider hun ikke mere. Så vil hun op, ellers kunne hun sikkert skrige til kl.6. Så hun kommer op og får en flaske og sover videre hos os. Hvor er jeg bare træt af at skulle op kl. 4 hver nat,når hun lige var begyndt at sove til ca. 5.30-6.00.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.