..for en brokke baby, jeg har for tiden. Godt nok har vi været syge hele banden på skift, men nu er vi ovenpå og så starter hun med at brokke sig, råbe og skrige og man kan intet gøre godt nok. :-o
Hun fravælger fuldstændig sin far - vil ikke en gang se på ham og kommer han nær hende, vræler hun op og skubber til ham. Hun gemmer sig hos mig, når han vil tale med hende og jeg kan ikke sætte hende på gulvet og lege mere....Hun larmer forfærdeligt med hendes vræleri og hysteri......jeg kunne sælge hende lige nu. Hvor er min søde baby?? Når hun ikke larmer, så sover hun - er gået fra at sove 2 gange om dagen til nu 3 gange af ca 1,5-2 timer......alt i mens hun også sover 10-11 timer om natten, men også begyndt at vågne kl. 2 og kl. 4 og kl. 6 og skrige voldsomt og skal vugges......puuuuha altså.
Og typisk så skal vi have besøg af farmor i weekenden som jo så gerne vil holde og putte med lillepigen, men HVER gang hun kommer, har Iza en dårlig periode og jeg skal høre for det HVER gang, med sur mine om at det da aldrig bliver bedre med hende den lille......baaaaaaaaaaaahhhhhh jeg orker ikke...bliver så træt allerede nu.
Nå, nogen der kender til dette eller skal jeg få lillepigen undersøgt på børnepsyk.? ;) ha ha..
Anmeld