(næsten) 5 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
10 svar
16 synes godt om
12. marts 2017

grinny

Om 2!! dage bliver Aya 5 måneder - ikke om jeg fatter hvor tiden den bliver af. Der sker så meget hele tiden at det er svært at følge med.

Aya er som altid glad og smilende. Det er lige før jeg tror på karma for alt det dårlige vi har oplevet kan da slet ikke måle sig med den gode pige vi har fået 

Hun elsker at være ved mange mennesker, vil gerne fra arm til arm (det er mere moren der har svært ved det) og hun snakker med alle, lige meget om det er mormor eller en dame i køen i netto 

Og så stikker hun folk der største smil hvis hun får svar igen  'amen altså jeg kan ikke ønske mig mere!

Hun bliver lagt til nat omkring kl. 20-21, får en halv flaske igen når jeg går i seng og sover så til 7-8 om morgenen 

Vi er startet på grød fordi hendes vægtkurve, som jeg også skrev sidst, ikke vil stige men daler langsomt. Det gik og går lidt mod mine principper da jeg gerne ville opstarte BLW ved 6 måneder - men hendes vægt er altså vigtigere, hun er dog på ingen måde vild med grød 

Et eller andet har da i hvert fald hjulpet for vægten er nu opadgående  6.870 gram og 66 cm - mors lange hyl 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2017

TNBC

grinny skriver:

Om 2!! dage bliver Aya 5 måneder - ikke om jeg fatter hvor tiden den bliver af. Der sker så meget hele tiden at det er svært at følge med.

Aya er som altid glad og smilende. Det er lige før jeg tror på karma for alt det dårlige vi har oplevet kan da slet ikke måle sig med den gode pige vi har fået 

Hun elsker at være ved mange mennesker, vil gerne fra arm til arm (det er mere moren der har svært ved det) og hun snakker med alle, lige meget om det er mormor eller en dame i køen i netto 

Og så stikker hun folk der største smil hvis hun får svar igen  'amen altså jeg kan ikke ønske mig mere!

Hun bliver lagt til nat omkring kl. 20-21, får en halv flaske igen når jeg går i seng og sover så til 7-8 om morgenen 

Vi er startet på grød fordi hendes vægtkurve, som jeg også skrev sidst, ikke vil stige men daler langsomt. Det gik og går lidt mod mine principper da jeg gerne ville opstarte BLW ved 6 måneder - men hendes vægt er altså vigtigere, hun er dog på ingen måde vild med grød 

Et eller andet har da i hvert fald hjulpet for vægten er nu opadgående  6.870 gram og 66 cm - mors lange hyl 

Sådan en lækkemås��

Anmeld Citér

12. marts 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Sikke en lækkerbisken

Anmeld Citér

12. marts 2017

grinny

TNBC skriver:

Sådan en lækkemås��

Tusind tak 

Anmeld Citér

12. marts 2017

grinny

Meyer skriver:

Sikke en lækkerbisken

Tusind tak 

Anmeld Citér

13. marts 2017

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Hvor er hun sød 

Og ja, hun ser godt nok lang ud  fin lille pige 

Anmeld Citér

13. marts 2017

tarkoflen

Hvor ser hun da alt for skøn ud 

Anmeld Citér

13. marts 2017

grinny

Inger skriver:

Hvor er hun sød 

Og ja, hun ser godt nok lang ud  fin lille pige 

Tusind tak 

Og ja der er lidt længde på hende  Hun bruger 68 i længden men stadi kun lige kommet op i 62 i bredden så det ser lidt sjovt ud til tider 

Anmeld Citér

13. marts 2017

grinny

tarkoflen skriver:

Hvor ser hun da alt for skøn ud 

Tusind tak 

Anmeld Citér

14. marts 2017

Ayasmor

Elsker simpelthen at læse opdateringer hos jer, keep'm comming ��

Hun ser så skøn ud, den lille Aya(forøvrigt et smukt navn ��)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.