1. Samtale på Copenhagen fertility center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.886 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2017

Anonym trådstarter

Godaften :-) 

jeg har bestilt til 1. Samtale på Copenhagen fertility center omkring udredning og muligvis iui-h hvis det er det som skal til.. læser lidt forskelligt herinde og når jeg googler omkring deres service og resultater- bogen som har erfaring med dem og evt vil fortælle om forløbet , denne verden er helt ny for mig så ved slet ikk hvad jeg skal forvente��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2017

Wheelybug

Jeg gik derinde. Ham overlægen Sven er lidt speciel, men meget dygtig. Mit forløb var ikke kompliceret-havde "kun" manglende ægløsninger. Tror primært Sven er inde over de komplicerede sager. Jeg fik hormoner og gik til maaange scanninger før der endelig var et fint modent æg. Scanningerne blev foretaget af virkelig søde og dygtige sygeplejersker med mange års erfaring. Det var en fornøjelse at have dem. Da jeg endelig havde et modent æg, blev jeg insemineret og blev gravid i første forsøg  så selvom Sven er lidt en sjov type, så var mit forløb rigtig godt og kan ikke klage. Tror desuden, at CFC er en af de klinikker, der har bedst resultater sammen med Trianglen.

Pøj pøj med det mange gange 

Anmeld Citér

12. marts 2017

Jullesnulle

Svend er speciel men kunne godt lide ham. Han er direkte og ikke sådan en nurse nurse type. Han er en af de dygtigste i dk. Jeg har kun gode erfaringer med klinikken. Jeg fik akupunktur af Vicki som har klinik lige i forlængelse af Copenhagen fertility center.

Anmeld Citér

12. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej piger gal for jeres svar, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at komme til første samtale:-) hvor lang tid efter første samtale kom i "rigtig igang"??

Anmeld Citér

12. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Hej piger gal for jeres svar, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at komme til første samtale:-) hvor lang tid efter første samtale kom i "rigtig igang"??

Vi kom i gang i første cyklus efter første samtale.  Hos os var 'problemet' nedsat sædkvalitet. Vi havde dog også været igennem alle undersøgelserne inden (blodprøver, sædprøver, HSG).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.