Anbefal en frisør (Jylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2017

Anonym trådstarter

I kender godt den der "mor-frisure", ik? 
Den der med knolden…. Den har jeg så haft i 10 år, mindst og det hænger mig efterhånden langt ud af halsen!

Jeg overvejer noget kort, lidt-smart-i-en-fart frisure, men eftersom jeg har haft samme fritz i mere end et årti, må jeg indrømme at mine besøg hos frisøren heller ikke er, at prale af…..

Så jeg vil super gerne finde en frisør der har styr på, hvilke frisure der passer til hvilke hovedformer osv osv….

Kan i anbefale en? 

Jeg er villig til at kører et godt stykke efter en dygtig en, jeg er bosat i midtjylland

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2017

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Den der med knolden…. Den har jeg så haft i 10 år, mindst og det hænger mig efterhånden langt ud af halsen!

Jeg overvejer noget kort, lidt-smart-i-en-fart frisure, men eftersom jeg har haft samme fritz i mere end et årti, må jeg indrømme at mine besøg hos frisøren heller ikke er, at prale af…..

Så jeg vil super gerne finde en frisør der har styr på, hvilke frisure der passer til hvilke hovedformer osv osv….

Kan i anbefale en? 

Jeg er villig til at kører et godt stykke efter en dygtig en, jeg er bosat i midtjylland

På forhånd tak 

Jeg kan anbefale frisør Lyhne. De er i Vejle. 

Ellers er der Jessen hairstyle i Horsens. 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Bebsen

Anonym skriver:

Kan i anbefale en? 

På forhånd tak 

Frisør Malou bruger jeg - de har flere saloner på Djursland og vinder alle mulige priser 

Anmeld Citér

11. marts 2017

Carina:-)

Jeg bruger Poul m i Herning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.