Anonym skriver:
Håber nogen herinde kan berolige mig eller har oplevet det samme. Jeg var til 3 års undersøgelse med min søn, og da lægen lyttede til hans hjerte, sagde han at han kunne høre en mislyd på hjertet. Vi blev så sendt op for at få en ekg på sygehuset. Her til morgen ringede lægen så og sagde at ekg'en ikke så super ud og de ville sende os videre ret hurtigt. Beskeden var kort og der blev sagt at hans hjerte slog for langsomt? Kunne høre i baggrunden, inden jeg fik svar at de talte om om de kunne sige det i telefonen eller om jeg skulle kaldes ind til samtale. Jeg er sindssygt bekymret for min dreng lige nu. Da han blev født hørte de også en mislyd, men det blev undersøgt og der var ikke noget de gik videre med dengang. Er der nogen der har prøvet noget ligende og måske kan berolige mig lidt? Han er så lille, kan slet ikke klare tanken om der måske er noget galt med ham 
Vi har hjertesygdomme både på min og fars side af familien.
Du får først en kæmpe krammer 
jeg er selv født med mislyd på hjertet. Det blev også opdaget da jeg var omkring de 2-3 år gammel. Jeg gennemgik en masse undersøgelser og blev fuldt tæt et par år da jeg begyndte at besvime pludseligt. Jeg kunne sidde på gulvet og se børnetime og kigge på min mor og sige "så mor nu falder jeg" også besvimede jeg og var væk i 10-15 sekunder.
Jeg fik fjernet mine mandler og polypper fordi de mente de var årsagen. At de var for store og jeg derfor ikke fik nok ilt ind. Der hjalp dog ikke. Men da jeg blev 5-6 år så var jeg vokset fra det og mit hjerte lyder fint og jeg lever i bedste velgående.
Jeg besvimer dog stadig til tider. Men der sker yderst sjældent efterhånden.
Ved ikke hvorvidt det har beroliget dig. Men det er ihvertfald min historie om min mislyd på hjertet 
Anmeld
Citér