Hjælp til navn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

iln

Den 21. holder Peter og jeg navnginingsfest for Silas.
Men hvor får vi registreret hans navn henne. Er det på kommunen nu når han ikke skal døbes?

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

82Miraklet

Nu er begge mine børn døbt, men mon ikke det stadig er på kirkekontoret at navnet skal gives ?? Hmmm !!!?!? Håber nogen kan svare dig 100%

Anmeld

6. oktober 2009

Vingummien

Tror det er via kommunen. Syntes jeg at jeg har læst

Anmeld

6. oktober 2009

mama09

kirke kontoret Latifa blev nemlig også "kun" navngivet!

Anmeld

6. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Du kan navngive dit barn via blanketten ”Navngivning”, hvis du ikke ønsker, at barnet skal døbes. Barnet skal navngives, inden det fylder seks måneder. Har du og barnets far fælles forældremyndighed, skal I begge underskrive blanketten.

Send blanketten til det sogn, hvor moren bor. Er barnet født i Sønderjylland, skal du sende blanketten til den kommune, hvor barnets fødsel er registreret.

Anmeld

7. oktober 2009

iln

DatterMalou skriver:

Du kan navngive dit barn via blanketten ”Navngivning”, hvis du ikke ønsker, at barnet skal døbes. Barnet skal navngives, inden det fylder seks måneder. Har du og barnets far fælles forældremyndighed, skal I begge underskrive blanketten.

Send blanketten til det sogn, hvor moren bor. Er barnet født i Sønderjylland, skal du sende blanketten til den kommune, hvor barnets fødsel er registreret.

Ved du hvor jeg finder den blanket "navngivning"?

Anmeld

7. oktober 2009

Henriette72

Trinehw skriver:

kirke kontoret Latifa blev nemlig også "kun" navngivet!

Lige præcis. Kirkekontoret. Selma er også "kun" navngivet men det skal oplyses samme sted som hvis de skal døbes

Knus

Anmeld

7. oktober 2009

N&J

Henriette72 skriver:

Lige præcis. Kirkekontoret. Selma er også "kun" navngivet men det skal oplyses samme sted som hvis de skal døbes

Knus

Nej ikke længere.. det kan gøres online... så lidt har det tros alt ændret sig..

Knuz fra Jane..

Anmeld

7. oktober 2009

N&J

Henriette72 skriver:

Knus

Nej ikke længere.. det kan gøres online... så lidt har det tros alt ændret sig..

Knuz fra Jane..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.