Spise moderkagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2017

Mamalou

Jeg har læst artiklen "Det skal du vide om din moderkage - og derfor skal du spise den" og blev nysgerrig på hvor mange der har valgt at spise deres moderkage? 

Da jeg fødte min søn i maj 2011 var det slet ikke et emne, og jeg kan heller ikke forestille mig, at det bliver det til august hvor lillesøster kommer til verden. Jeg kan slet ikke forlig mig med tanken. 

Er der mon nogen herinde der har spist moderkagen eller på anden måde "anvendt" den? Hvorfor, hvorfor ikke? 

Vh. Mamalou 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. marts 2017

Anonym

Nej, det var ikke liiige med i overvejelserne... Men har også hørt om nogen, der lavede en tromme ud af deres...

I øvrigt var min moderkage heller ikke videre appetitlig, da min søn havde skidt i forstervandet, som derfor var mørkegrønt. Og det samme var moderkagen 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Frk.S

Profilbillede for Frk.S
Nu mor til de tre dejligste piger. Freja, Sofie & Julie - jeg elsker jer!

Nej, der har jeg ikke lige følt behov for. 

Jeg så et program i fjernsynet - kan ikke lige huske hvilket, hvor der var en der sagde ja til at få den med hjem. Så stod hun og bagte den i ovnen, men endte med at smide den ud i stedet for at spise den, fordi det stank så forfærdeligt. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Jeg kender en familie som har plantet et træ i hver af deres børns moderkage.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har ikke lige følt behovet nej jeg ved heller ikke hvorfor jeg skulle gøre det. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Sandratoft

Profilbillede for Sandratoft
Foto
Alma 26/6-14 :)

Jeg gjorde det ikke og kommer nok heller ikke til det. Så et program engang hvor nogen lavede en kødsovs ud af moderkagen, og så spiste en omgang spaghetti og kødsovs 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Jeg så begge mine ungers moderkager, og nej, jeg følte ikke lige noget behov for at sætte tænderne i dem. 

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.