Overraskelse til kæresten - forslag søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2017

Mamalou

Hjælp søges

Jeg vil gerne overraske min dejlige kæreste. Jeg er sygemeldt med bækkenløsning og han er bare helt fantastisk. Han gør så mange gode ting, hopper og springer uden det mindste kvæk. Derfor vil jeg gerne gøre noget særligt for ham. Jeg er dog begrænset af smerter, holder ikke til de store armbevægelser, så det er nok derfor jeg har lidt svært ved at komme på noget. Jeg gav ham en massage adventsgave til jul, så det skal det ikke være. 

Kom gerne med forslag! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med "bare" at vise din taknemmelighed lidt ekstra? Og så vente med de store armbevægelser til du er på benene igen efter fødslen? 

Min kæreste bliver vildt glad og stolt og føler sig enormt værdsat og elsket, ved de små ting jeg gør. Som at bemærke at han har vasket tøj, ordnet køkkenet, hentet skraldespanden ind ude fra vejen osv. Jeg husker at sætte pris på det, fortælle ham hvor glad det gør mig og kysser ham lidt ekstra. Den anden dag skrev jeg små sedler til ham, da jeg vidste han kom hjem før mig. Bare med små ting "Hej baby, håber du har haft en dejlig dag" "vi ses senere <3" "jeg elsker dig". Han blev helt vildt glad.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.