så røg proppen bare oven ud...om sleebien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. april 2008

Loggidut

hvordan går det lige for i andre med jeres sleebier...

jeg har elsket mig, pralet af den, og været sååååå glad for den...og nu er den bare så pisse træls, den har jo funket til UG +, men pludselig har min ellers så dejlige datter fundet ud af at hun kan "nægte " at ligge i den!
når jeg skal slå flap nr. 1 ned...så hæver madammen lige benene og sparker den ned ad, i mens jeg forsøger at få bakset de snore ind igennem løkkerne som skal holde den på plads. hun skriger og sparker, og jeg bliver bare helt rødglødende...for det er sgu da en forfærdelig kamp...det svare jo til at skulle flå en glad ål levende...
jeg er jo så heldig at jeg kan stå indenfor og pakke frøkenen...så hun når ikke at blive kold mens vi slåsser, men gud dødme om ikke hun magter at få bakset benene op under flap nr. 1 efter at posen er helt lukket...så kan jeg starte forfra...med at åbne de yderste flapper, og hive flap 1 på plads igen...og kæmpe med at få de skide snore på plads igen...og så starter hyleriet...for efterhånden er tøsen jo så svedig af hendes kamp...

altså hvad pokker gør i andre...bøvler i på samme måde eller er det bare mig?

jeg har helt overvejet at fjerne sleebien og så kun bruge dyne, for der er bøvlet da ikke så svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2008

Tikki

JA - Iza stritter med benene lige op i vejret og ud til alle sider. Jeg holder hende simpelthen og skynder mig at lukke. Den er hjemmesyet, så den er lidt strammere end de købte, hvilket vil sige hun faktisk ligger lidt i spænd..hvis man kan sige det...nede i posen og kan ikke komme til at bevæge sig meget. Hun stopper også med det samme, når posen er lukket helt.
Det er værre med dynen om natten - den bruger hun ikke, men sparker af. Jeg har prøvet 3 forskellige soveposer, men hun kommer ud af dem på en eller anden måde. Juniordynen ligger krøllet sammen i fodenden hver morgen.....så nu får hun bare strømper på i seng.

Men ja jo jeg kender til det ;)

Anmeld

9. april 2008

Sille

jep... vi er gået over til trøje, hue, futter og dyne for længe siden... funger meget bedre...

Anmeld

9. april 2008

linemus

Vil bare sige, at jeg synes, det er synd at flå en glad ål levende, Loggi...

Knus Line - der bliver pjattet når jeg er træt og som står og fniser ligenu...

Anmeld

9. april 2008

Loggidut

linemus skriver:

jeg så det godt...men håbede det kun var sprogspassere som jeg selv der læste det...fnis...jeg retter...glat...der skulle stå glat...og jeg gentager...glat!

Anmeld

9. april 2008

linemus

Loggidut skriver:

linemus skriver:

jeg så det godt...men håbede det kun var sprogspassere som jeg selv der læste det...fnis...jeg retter...glat...der skulle stå glat...og jeg gentager...glat!

Fnis... igen... (smiley-der-fniser)

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

hvordan går det lige for i andre med jeres sleebier...

jeg har elsket mig, pralet af den, og været sååååå glad for den...og nu er den bare så pisse træls, den har jo funket til UG +, men pludselig har min ellers så dejlige datter fundet ud af at hun kan "nægte " at ligge i den!
når jeg skal slå flap nr. 1 ned...så hæver madammen lige benene og sparker den ned ad, i mens jeg forsøger at få bakset de snore ind igennem løkkerne som skal holde den på plads. hun skriger og sparker, og jeg bliver bare helt rødglødende...for det er sgu da en forfærdelig kamp...det svare jo til at skulle flå en glad ål levende...
jeg er jo så heldig at jeg kan stå indenfor og pakke frøkenen...så hun når ikke at blive kold mens vi slåsser, men gud dødme om ikke hun magter at få bakset benene op under flap nr. 1 efter at posen er helt lukket...så kan jeg starte forfra...med at åbne de yderste flapper, og hive flap 1 på plads igen...og kæmpe med at få de skide snore på plads igen...og så starter hyleriet...for efterhånden er tøsen jo så svedig af hendes kamp...

altså hvad pokker gør i andre...bøvler i på samme måde eller er det bare mig?

jeg har helt overvejet at fjerne sleebien og så kun bruge dyne, for der er bøvlet da ikke så svært!

ja vores elskede sleebee er røget ud af vognen, desværre.... han ormede sig ovenud af den til sidst... så nu bruger vi kun dynen. desværre. jeg troede de kunne bruge den i hvert fald et år endnu!!!

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

havd med at sætte sele i posen? Så kan de ikke kravle ud. Men ellers, så tag den frem til efteråret igen, så har ungerne lært at ligge pænt i vognen, og så fungerer den igen. Jeg har brugt vores Sleebee til Freja lige til nu - nu har Malte arvet den, så den kan altså godt bruges i lang tid endnu.

Marie

Anmeld

11. april 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

havd med at sætte sele i posen? Så kan de ikke kravle ud. Men ellers, så tag den frem til efteråret igen, så har ungerne lært at ligge pænt i vognen, og så fungerer den igen. Jeg har brugt vores Sleebee til Freja lige til nu - nu har Malte arvet den, så den kan altså godt bruges i lang tid endnu.

Marie

ja men her er problemet ikke at hun kravler oven ud...nej hun sparker dynen af så den er umulig at lukke...når man så har fået den lukket kan hun stadig sparke dynen ned, selv om snorene som krydser inder-dynen er surret fast...

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

jajajaja her blir dynen også sparket heeeelt ned i bunden selv om det ikke skulle kunne lade sig gøre når den er bundet fast.... men ak jo desværre.... vores må vi nok sige farvel til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.