hvordan går det lige for i andre med jeres sleebier...
jeg har elsket mig, pralet af den, og været sååååå glad for den...og nu er den bare så pisse træls, den har jo funket til UG +, men pludselig har min ellers så dejlige datter fundet ud af at hun kan "nægte " at ligge i den!
når jeg skal slå flap nr. 1 ned...så hæver madammen lige benene og sparker den ned ad, i mens jeg forsøger at få bakset de snore ind igennem løkkerne som skal holde den på plads. hun skriger og sparker, og jeg bliver bare helt rødglødende...for det er sgu da en forfærdelig kamp...det svare jo til at skulle flå en glad ål levende...
jeg er jo så heldig at jeg kan stå indenfor og pakke frøkenen...så hun når ikke at blive kold mens vi slåsser, men gud dødme om ikke hun magter at få bakset benene op under flap nr. 1 efter at posen er helt lukket...så kan jeg starte forfra...med at åbne de yderste flapper, og hive flap 1 på plads igen...og kæmpe med at få de skide snore på plads igen...og så starter hyleriet...for efterhånden er tøsen jo så svedig af hendes kamp...
altså hvad pokker gør i andre...bøvler i på samme måde eller er det bare mig?
jeg har helt overvejet at fjerne sleebien og så kun bruge dyne, for der er bøvlet da ikke så svært!
Anmeld