Æl-test altid negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg har en meget regelmæssig cyklus på 29 dage, og har derfor været overbevist om, at ÆL måtte ligge et sted i midten af cyklus.

I forrige cyklus testede jeg med ÆL-tests omkring forventet ægløsning, men fik ikke så meget som en antydning af streg nr. 2.

I denne cyklus har jeg testet hver dag (som forsøg-ish), og har på ingen af de nu 27 dage fået en positiv ÆL-test. Jeg har faktisk ikke engang fået en skyggestreg, der hvor teststregen skulle være...

Jeg forstår det ikke helt, så håber I kan komme med nogle gode mulige forklaringer :-)

Mvh. en anonym, fordi ingen skal kende til PB på nuværende tidspunkt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2017

Anonym

Jeg prøvede det samme som dig, Jeg har en cyklus på 28-29 dage og min ene cyklus testede jeg hver dag fordi jeg havde svært ved at finde den. Jeg fik skyggestreger, men eftersom det jo ikke helt gælder i forhold til ÆL teste så kan det jo ikke betragtes som en positiv 

Jeg har ægløsning sent i min cyklus, men stadig jeg kan ikke selv finde den med æl testene. Jeg fik at vide jeg skulle teste mellem 10-15 dagen for at have mest håb om at finde den men jeg har æl endnu senere, måske omkring 17 dagen.

Jeg ved at man godt kan have menstruation uden at have ægløsning, så hvis du ikke er blevet tjekket og du slet ikke kan finde din æl dato kan det måske være en god idé?

Jeg kan desværre ikke give noget konkret svar på hvad det ellers kan være, jeg ville bare dele min historie og fortælle at du ikke er alene om ikke at kunne finde din ÆL dato 

Held og lykke med projektet 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

Hej du. 

Det er fuldstændig ligesom mig. Jeg har prøvet sådan lidt hist og her at tage ægløsningsteste, og har prøvet at teste sådan cirka hvor jeg burde få ægløsning. Jeg har hver gang kunne se en lille streg ved teststregen, men ikke nok til at den er positiv. Til den her cyklus jeg er i gang med nu, har jeg købt 30 ægløsningsteste, og jeg tester hver dag, for at se om jeg overhoved får ægløsning, og for at se om jeg kan ramme vi kan ramme den denne her gang.

Min mens har dog været lidt uregelmæssig siden jeg stoppede på præventionen. 

Jeg har desværre heller ingen svar eller råd på det, men du er ikke alene i hvertfald - og det er rart at vide at jeg heller ikke er det 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Anonym

Der findes jo kvinder som slet ikke får ægløsning, eller kun får det engang imellem, måske du er en af dem. Det kan du da i hvert fald overveje at få checket. For uden ægløsning kan du i hvert fald ikke blive gravid...

Anmeld Citér

8. marts 2017

Rtjm05

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har en meget regelmæssig cyklus på 29 dage, og har derfor været overbevist om, at ÆL måtte ligge et sted i midten af cyklus.

I forrige cyklus testede jeg med ÆL-tests omkring forventet ægløsning, men fik ikke så meget som en antydning af streg nr. 2.

I denne cyklus har jeg testet hver dag (som forsøg-ish), og har på ingen af de nu 27 dage fået en positiv ÆL-test. Jeg har faktisk ikke engang fået en skyggestreg, der hvor teststregen skulle være...

Jeg forstår det ikke helt, så håber I kan komme med nogle gode mulige forklaringer :-)

Mvh. en anonym, fordi ingen skal kende til PB på nuværende tidspunkt

Mit første forsøg på at blive gravid tog 11 år inden det lykkedes, i den periode tog jeg MANGE æl tests, men fik aldrig en positiv, havde ellers regelmæssig mens. Da vi ville have nr 2 blev vi enige om at vi ikke kunne vente 11 år igen, så vi kom i behandling og de konstaterede  hurtigt at keg havde pcos, på trods af regelmæssig blødninger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.