Erfaringer med at rejse med flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. marts 2017

amandawj

Hej alle, 

Min kæreste og jeg skal på en længere flytur (6-9 timer) når min datter er 3 måneder gammel, og jeg kan ikke gennemskue hvordan vi lettest gør det.

Hvor mange flasker skal vi tage med? Er der mulighed for at rengøre flaskerne på flyet? Må man have kogt vand med i flaskerne igennem security i lufthavnen? 

Hvad er jeres erfaringer og har i nogle gode råd/tips?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

Mutti84

Hej :-) jeg ville tage det antal flasker med i flyveren, som i vurderer at baby kan spise på den tid i er i luften/lufthavnen.

Børn under 2 år er en undtagelse når det gælder væsker. 

Her må du tage alt det væske/mad med, som er nødvendigt for jer 

Vær opmærksom på, at baby skal sidde hos jer på skødet hele turen! Hav noget underholdning med!

Rigtig god rejse 

Anmeld Citér

6. marts 2017

AnoMom

amandawj skriver:

Hej alle, 

Min kæreste og jeg skal på en længere flytur (6-9 timer) når min datter er 3 måneder gammel, og jeg kan ikke gennemskue hvordan vi lettest gør det.

Hvor mange flasker skal vi tage med? Er der mulighed for at rengøre flaskerne på flyet? Må man have kogt vand med i flaskerne igennem security i lufthavnen? 

Hvad er jeres erfaringer og har i nogle gode råd/tips?

hvor mange flasker i præcis skal have med kan jeg ikke lige vurderer for jer. Men tænker at hvis tager en eller to termoflasker med kogt vand og så kogt afkølet vand med så i kan blande me på den måde så kan i genbruge flaskerne og behøver måske kun 2-3 stykker.

jeg er ret sikker på at der ikke er rengøringsmulighed i flyet. Derfor igen så en termoflaske med kogt vand i kan hælde i og ryste igennem.

som en anden skriver så er der ingen væskeregler for så små børn da de er afhængige af det.

evt ring til flyselskabet i skal rejse med. De kan svare på alle jeres spørgsmål

god tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.