MumsWich vogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. marts 2017

enlillefamilie

Er blevet nysgerrig på disse vogne.. 

Men er der nogen der kender til nogen forhandler altså fysisk butikker, for vil jo se den, inden evt. køb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

MiniMe2005

Jeg kiggede også meget på den. De holder nogle roadshows en gang i mellem, hvor man kan se den.

Vi valgte dog at droppe den, da jeg syntes, at den havde fået mange dårlige anmeldelser...

Anmeld Citér

6. marts 2017

enlillefamilie

MiniMe2005 skriver:

Jeg kiggede også meget på den. De holder nogle roadshows en gang i mellem, hvor man kan se den.

Vi valgte dog at droppe den, da jeg syntes, at den havde fået mange dårlige anmeldelser...

Tak for din tilbagemelding..

Jeg har også godt set de blandende anmeldelser, men modsat kender jeg har dette produkt, og som er virkelige glade for det - bedst af alt ligner deres brug og behov vores.. jeg indrømmer gerne at jeg har det stram med offentlige anmeldelser, fordi man netop ikke kender folk bag, og dermed heller deres brug og deres baggrund for at skrive en anmeldelse, og virkeligheden er jo også at de fleste mennesker først skriver en anmeldelse, når de har en dårlig oplevelse.. 

Men vi ønsker naturligt at se tingene inden vi evt. Køber så vi også kan danne vores egen holdning, og se om det overhovedet passer til os - vi har heldig god tid, til at kigge.  

Men kan gode lide ideen om at en barnevogn ikke nødvendigvis skal koste mellem 8.-10.000 Kr. For at være kvalitet..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.