Det svier efter fødsel med fødselsklip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. marts 2017

Hippo93

Hej. 

Kunne godt tænke mig nogle med lidt erfaring i en fødsel med fødselsklip. 

Jeg fødte den 1/2 og det svier stadig i såret hvis jeg bliver våd eller hvis jeg tisser. Hvornår bør det holde op med at svie?? Ved hvert toiletbesøg skyller jeg mig forneden for ellers svier det helt vildt men tænker det snart skal holde op med det?? Såret synes jeg ser sådan fint ud men kan alligevel ikke lade være med at bekymret mig. Håber nogle kan hjælpe mig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

AnoMom

Hippo93 skriver:

Hej. 

Kunne godt tænke mig nogle med lidt erfaring i en fødsel med fødselsklip. 

Jeg fødte den 1/2 og det svier stadig i såret hvis jeg bliver våd eller hvis jeg tisser. Hvornår bør det holde op med at svie?? Ved hvert toiletbesøg skyller jeg mig forneden for ellers svier det helt vildt men tænker det snart skal holde op med det?? Såret synes jeg ser sådan fint ud men kan alligevel ikke lade være med at bekymret mig. Håber nogle kan hjælpe mig! 

Det sved på mig i 5-6 uger. Til 8 ugers undersøgelsen gjorde det stadig ondt men slet ikke i samme grad. 

Hvis du er bekymret så kontakt der hvor du fødte og bed om undersøgelse. Det gjorde jeg fordi jeg følte at underlivet var ved at falde ud når jeg stod op. De tog mig ind med det samme og tjekkede at alt var som det skulle være :-)

Anmeld Citér

6. marts 2017

Miti's mama

Mit sveg i flere maaneder efter - var overbevist om at der var betaendelse i, men det var der ikke. Det tager tid at hele desvaerre 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Hippo93

AnoMom skriver:

Det sved på mig i 5-6 uger. Til 8 ugers undersøgelsen gjorde det stadig ondt men slet ikke i samme grad. 

Hvis du er bekymret så kontakt der hvor du fødte og bed om undersøgelse. Det gjorde jeg fordi jeg følte at underlivet var ved at falde ud når jeg stod op. De tog mig ind med det samme og tjekkede at alt var som det skulle være :-)

Okay så er det nok helt normalt men tak for dit svar ser lige tiden an lidt endnu for der er ikke betændelse i.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Hippo93

Miti's mama skriver:

Mit sveg i flere maaneder efter - var overbevist om at der var betaendelse i, men det var der ikke. Det tager tid at hele desvaerre 

Årh puha! Lyder ikke rart. Men må bare have min vand flaske med mig rundt omkring :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.