Kjole til yngstedivaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
6 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2017

Skouboe

Min yngste på 6 bad mig om at sy en kjole til hende. Hun mangler egentligt ikke endnu, men hendes søster har fået ret meget tøj på det seneste, så det var hendes tur. 

Jeg har lige købt et nyt mønster jeg gerne ville prøve, og så var det jo oplagt at slå 2 fluer med et smæk. 

Jeg har en del stof med Frost (Anna/Elsa) og Klokkeblomst , som yngstedivaen mener hun er for gammel til at bruge, så jeg overvejer at sy nogle kjoler efter det her mønster i det stof, og så sætte til salg. Der er ingen grund til at det bare ligger og fylder. 

Og da jeg gav damen kjolen fik jeg så at vide at luftballoner er for pattebarn... Suk. Men dog ikke mere end at jeg ikke måtte sælge den... Suk, børn altså! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Englehår

Profilbillede for Englehår
Skouboe skriver:

Min yngste på 6 bad mig om at sy en kjole til hende. Hun mangler egentligt ikke endnu, men hendes søster har fået ret meget tøj på det seneste, så det var hendes tur. 

Jeg har lige købt et nyt mønster jeg gerne ville prøve, og så var det jo oplagt at slå 2 fluer med et smæk. 

Jeg har en del stof med Frost (Anna/Elsa) og Klokkeblomst , som yngstedivaen mener hun er for gammel til at bruge, så jeg overvejer at sy nogle kjoler efter det her mønster i det stof, og så sætte til salg. Der er ingen grund til at det bare ligger og fylder. 

Og da jeg gav damen kjolen fik jeg så at vide at luftballoner er for pattebarn... Suk. Men dog ikke mere end at jeg ikke måtte sælge den... Suk, børn altså! 

Hvor er den fin! ��

Anmeld Citér

5. marts 2017

Cassandra

Skouboe skriver:

Hvor er den sød

Anmeld Citér

5. marts 2017

Skouboe

Englehår skriver:

Hvor er den fin! ��

Tak, jeg er helt enig, selvom datteren ikke lige var...

Anmeld Citér

5. marts 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Hold nu op hvor er den flot 

Min datter på 3 år ville elske sådan en kjole med både klokkeblomst og anna og elsa vis du laver nogle helt ned i str 98 på et tidspunkt må du gerne sige til 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Skouboe

Cassandra skriver:

Hvor er den sød

Tak 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Skouboe

anna111 skriver:

Hold nu op hvor er den flot 

Min datter på 3 år ville elske sådan en kjole med både klokkeblomst og anna og elsa vis du laver nogle helt ned i str 98 på et tidspunkt må du gerne sige til 

Det gør jeg sikkert, mønsteret går helt ned til str 80, men jeg skal lige have et overblik over hvad jeg har af stof og hvad jeg mangler af rib.

Jeg skal nok lave et opslag herinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.