tema til børnfødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. marts 2017

Anonym trådstarter

Hello damer

jeg skal holde en monster børn fødselsdag for mine to tvillinger og deres klasse. De har simpelthen bestilt et monster tema, af det søde monster. Nu skal jeg så have fundet en masse monster halløj på nettet. Jeg kunne godt tænke mig at børnene fik en lille fin pose med hjem, efter endt fødselsdag, med en smule brugbar ting i, men hvilke ting kan det være? Altså tænker fx en ballon, sæbebobler, blyant og så videre, hvilke ting mener i at man kan komme i poserne? De dejlige børn er 9 år

og en anden ting, hvilke "menu " ville i lave til en sådanne monster fødselsdag? Aktiviteten og pyntning er der nogenlunde styr på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Hello damer

jeg skal holde en monster børn fødselsdag for mine to tvillinger og deres klasse. De har simpelthen bestilt et monster tema, af det søde monster. Nu skal jeg så have fundet en masse monster halløj på nettet. Jeg kunne godt tænke mig at børnene fik en lille fin pose med hjem, efter endt fødselsdag, med en smule brugbar ting i, men hvilke ting kan det være? Altså tænker fx en ballon, sæbebobler, blyant og så videre, hvilke ting mener i at man kan komme i poserne? De dejlige børn er 9 år

og en anden ting, hvilke "menu " ville i lave til en sådanne monster fødselsdag? Aktiviteten og pyntning er der nogenlunde styr på. 

Slim...- det var det første jeg tænkte på ;-) Man kan få små bøtter, med slim i !! Hvis du googler, kommer der mange foreslag op må monster mad :-) Go' fest !!

Anmeld Citér

5. marts 2017

Miti's mama

Søg på Pinterest "monster childrens birthday party" og du får masser af fede ideer. God fest 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Slim...- det var det første jeg tænkte på ;-) Man kan få små bøtter, med slim i !! Hvis du googler, kommer der mange foreslag op må monster mad :-) Go' fest !!

Rigtig god ide, men mon så ikke forældrene kommer til at hade mig for det

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Søg på Pinterest "monster childrens birthday party" og du får masser af fede ideer. God fest 

Jeg har nu installeret det på mobilen, og søger løs, rigtig mange tak for tippet

Anmeld Citér

5. marts 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Rigtig god ide, men mon så ikke forældrene kommer til at hade mig for det

Det er da deres problem  Ej, det er jo bare sådan noget gummi agtigt noget 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Det er da deres problem  Ej, det er jo bare sådan noget gummi agtigt noget 

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, ja det er selvfølgelig rigtig nok 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.