Aktivitetstæppe (tiny love) og andre dingledimser (lamaze)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.906 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

mariamiss6

billede 1 og 2:  Tiny love aktivitetstæppe med 5 dyr, og 1 ekstra ring. Jeg vasker dte i neutral vaskepulver inden du får det. søhesten kan spille en lille melodi, og skildpadden har et "spejl" på undersiden.

Billede 3: en aktivitetsbøjle, til at hænge på for eksempel autostolen. Sidder fast med 2 meget stramme klemmer. 3 dyr, der kan flyttes mellem 5 løkker. Sneglen spiller en lille melodi.

Billede 4: mariehønen til venstre er fra playgro (vidst nok) snoren er en elastik, og så sættes den fast med en klemme. Jeg har brugt den rigtig meget til liften, så baby altid havde noget at kigge på. Bamsen kan man måske sætte på tværs af kalechen med diverse ringe, eller bare hnge den på siden af kalechen, så baby kan nå den.

Billede 5: yderst til venstre er et "insekt" man hiver i den, til snoren er strakt, og så vibrerer den hele vejen op igen. Ved siden af er et par små søde blomster, også med en ring, så de kan sættes fast på diverse ting. Den blå blæksprutte har et "spejl" nedenunder. Solen er lang, og kan nå fra kalechen og ned og røre dynen, når baby ligger i vognen, eller den sættes på siden af kalechen, og er god underholdning, på en gåtur. De to "arme" af stof rasler.
Den sidste "insekt" dims har ingen lyde, men den har 4 nubrede gummiben, som sikkert er dejlige for gummerne. Alle fra lamaze

Billede 6: En trekantet stof dims med 3 små søde dyr på. lyserød elefant rasler, gul løve knitrer, og blå flodhest piver.
1 kæde af bamseringe, og en lille kæde af forskellige ringe. Kunne bruges til at hænge på tværs af barnevognskalchen, med legetøj i de forskellige led.

150 kroner pp... Send mig en post via min profil (ikke i gæstebogen)

Jeg ser helst at tingene hentes og betales kontant. Kan dette ikke lade sig gøre, finder jeg gerne ud af at sende det, men jeg sender først når jeg kan se pengene på min konto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

mariamiss6

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.