Skilsmisse på vej og samvær med vores søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2017

Jullesnulle

Jullesnulle skriver:

Ring efter politiet. Men jeg ville tage på krisecenter

Held og lykke - sikke en situation!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2017

Xolia

Anonym skriver:

Jeg tænker bare om det kan blive ord mod ord.. jeg frygter virkelig udfaldet. Jeg tænker de beskeder han skriver viser meget om at han svinger meget i humør, men jeg tænker ikke det er noget man kan bruge til at understøtte mine påstande

Jeres søn er så lille som han er og du er på barsel med ham. Jeg tror ikke de vil tage ham fra dig. Men gør som andre skriver - kontakt et krisecenter og hør om du skal tage derhen eller det er bedre at blive hos dine forældre hvis de kan hjælpe dig.

Pøj pøj.

Og så kommer hende den "underlige lige ind": husk at søge børnetilskud til enlige senest 31.03.2017 og sørg for at enten du eller far er fraflyttet mindst FYSISK... :-) Kram...

Anmeld Citér

4. marts 2017

L-mor

Anonym skriver:

Jeg tænker bare om det kan blive ord mod ord.. jeg frygter virkelig udfaldet. Jeg tænker de beskeder han skriver viser meget om at han svinger meget i humør, men jeg tænker ikke det er noget man kan bruge til at understøtte mine påstande

Det er ikke dit ord mod hans. Din mor og hendes mand har jo overværet det. Du får ikke noget ud af ikke at anmelde det. Andet end at sende et signal om, at han bare kan blive ved.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.