Hvor sover jeres børn lur 2+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Ja som overskriften lyder, vil jeg gerne høre, hvor jeres børn på 2 år eller derover sov/sover middagslur? Inde eller ude? Barnevogn eller i deres sengen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2017

(august)

Vores yngste på 2,5 år sover inde i vuggestuen(snart børnehave) ca 1,5 time om dagen og i weekender og ferier sover hun ude også i ca 1,5-2timer. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Vores 2 årige fra september 

Sover fast i dagplejen 1.5-2 timer i en stor tvillinge vogn inde i et mørkt rum ( dette har hun altid gjort pga hun var svær til at finde Ro) 

Hjemme er en by i Rusland. Men når hun endelig giver sig er det i hendes seng.  Ofte sammen med en af os voksne. Dette sker i gennemsnit 1 gang pr 2 weekend.  Køre vi en tur sover hun med det samme.  Gab. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Liv_86

Morogbarn skriver:

Ja som overskriften lyder, vil jeg gerne høre, hvor jeres børn på 2 år eller derover sov/sover middagslur? Inde eller ude? Barnevogn eller i deres sengen?

Min datter sov altid i klapvogn medmindre jeg selv også trængte til en lur så sov vi sammen

Anmeld Citér

3. marts 2017

Frk.S

Vores yngste på lidt over 2,5 sover inde - når hun altså sover middagslur (hun sover ikke lur hver dag... hun er vist lige i overgangen hvor hun er ved at stoppe helt med det). Hun er simpelthen blevet for lang til barnevognen, og det passer jo så også fint, da der om et par uger kommer en lillesøster, der skal overtage barnevognen. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
årgang84 skriver:

Vores 2 årige fra september 

Sover fast i dagplejen 1.5-2 timer i en stor tvillinge vogn inde i et mørkt rum ( dette har hun altid gjort pga hun var svær til at finde Ro) 

Hjemme er en by i Rusland. Men når hun endelig giver sig er det i hendes seng.  Ofte sammen med en af os voksne. Dette sker i gennemsnit 1 gang pr 2 weekend.  Køre vi en tur sover hun med det samme.  Gab. 

Åh ja, det der kender jeg alt for godt 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hjemme hos mor - udenfor i vogn

hjemme hos far - indenfor i seng 

i vuggestue - udenfor, men i krybbeskur,  i krybbe. 

Anmeld Citér

3. marts 2017

Miti's mama

Pige på 2 år fra December. Hjemme i sin seng, i dagplejen i seng indenfor. Vi havde ingen barnevogn da hun var lille, så den har hun aldrig lært at sove i.

Anmeld Citér

3. marts 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Morogbarn skriver:

Vores datter sov i sin barnevogn til hun ikke kunne sove lur mere.

Til sidst lå hun med benen bøjet da hun var for lang. 

Det var god timing da hun droppede lurenca 2,5 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.