Graviditetstal i blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2017

HPH

C85 skriver:

Det fik jeg i mandags, hvor jeg var 4+0. Det var vist 230 (eller deromkring), det var de meget tilfredse med. 

8400 ca vad 5+5

fik også taget 4+3 og 4+5, men kan ik helt huske tallene.. men den første under 500 og anden under 1000.

den fordoblede med 75% mellem de første 2, derfor ny i igen efter. Her var den mere end 100% for hver anden dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2017

HPH

Glemte at spørge lægen om dette: Hvis barnet ikke udvikler sig mere, hvorfor stiger HCG så? Burde det så ikke falde? 

Mit hcg fortsatte med at stige til 8900 (7+4) hvor jeg blev akut opereret fordi graviditeten sad uden for livmoderen. Man kunne se fosteranlæget i æggelederen på scanningen og der var ikke liv. Men jeg ved ikke hvordan det er hvis den sidder i livmoderen.

Anmeld Citér

16. marts 2017

sjk1290

C85 skriver:

Ja, det bliver rart at få vished, det kan jeg godt følge dig i. Jeg skal scannes, fordi vi har været i behandling og så er det standart med en scanning i uge 7.  

Hvordan gik det med din blodprøve i går? 

Jeg har lige fået svar på min blodprøve og den var på 168 IE/L og jeg kan max være tre uger henne. Hvad betyder det, er det godt eller skidt, nogle der kan hjælpe en helt grøn her. ☺

Anmeld Citér

19. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Jeg har i dag været til scanning, da blodprøven fra i fredags kun var steget til 750. 

Der var noget deroppe, men der kunne ikke ses hjertelyd. Enten er jeg ikke så langt henne eller også er det gået til grunde. Lægen sagde dog man godt kunne være en langsom starter, hvor både graviditetstal og foster udviklede sig langsomt. 

Jeg fik taget blodprøve i dag og skal have taget igen fredag. Når de har svaret fra dem lægger de en plan for hvad der skal ske. 

Umiddelbart er jeg ikke særlig positiv, da jeg er ret sikker på hvilken dag jeg er blevet gravid, og derfor ikke kan være kortere henne. Derudover har jeg ikke haft kvalme siden fredag, hvilket jeg ser som et dårligt tegn. Har dog stadig lidt jag i maven og ømme bryster.

Men endnu engang er det bare at vente... 

Hvordan er det gået med dig? 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Hvordan er det gået med dig? 

Ikke så godt, desværre  Begyndte at bløde mere i torsdags, og har haft rigtig ondt og blødt meget siden fredag. Tallet var faldende hvilket passer fint med at jeg er ved at abortere. Skal ind i morgen og finde ud af om det forløber som det skal og om det hele kommer ud af sig selv. Så det skulle ikke være denne gang, desværre  

Held og lykke med din graviditet, jeg håber scanningen på tirsdag kommer til at gå godt  

Tak for din interesse, det har været rigtig dejligt at du har spurgt så meget til mig i alt det her 

Anmeld Citér

19. marts 2017

C85

Anonym skriver:

Ikke så godt, desværre  Begyndte at bløde mere i torsdags, og har haft rigtig ondt og blødt meget siden fredag. Tallet var faldende hvilket passer fint med at jeg er ved at abortere. Skal ind i morgen og finde ud af om det forløber som det skal og om det hele kommer ud af sig selv. Så det skulle ikke være denne gang, desværre  

Held og lykke med din graviditet, jeg håber scanningen på tirsdag kommer til at gå godt  

Tak for din interesse, det har været rigtig dejligt at du har spurgt så meget til mig i alt det her 

Det er jeg ked af at høre.  Men godt at du endelig har vished om, hvad det er der sker. Håber for dig, at din krop selv klarer det, som den skal. 

Og tak, det er pænt af dig - især i din nuværende situation, jeg håber også min scanning kommer til at forløbe som den skal.

Selvom man ikke kender hinanden rigtigt herinde, synes jeg da alligevel at flere gør indtryk og det har du bl.a. gjort. Er glad for, at du ikke har syntes, at jeg blandede mig for meget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.