Babysam/ønskebørn i Hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvlken anbefaler i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

840 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej. Håber i kan hjælp mig.

Hvilken af butikkerne synes i er bedst i forhold til venlighed, kundeservice, hjælpsomhed, udvalg af varer og priser?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2017

Anonym trådstarter

Er der flere der kan hjælpe mig med at blive klogere på spørgsmålet? 

Anmeld Citér

5. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej. Håber i kan hjælp mig.

Hvilken af butikkerne synes i er bedst i forhold til venlighed, kundeservice, hjælpsomhed, udvalg af varer og priser?

Det kommer vel også an på, om du er interesseret i f.eks. Odder? For så er der jo ikke noget valg 

Anmeld Citér

6. marts 2017

asphodel

Hvilken af de to butikker arbejder du for? Du spørger tydeligvis ikke som potentiel kunde. Og nej, jeg har ikke stemt og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Hvilken af de to butikker arbejder du for? Du spørger tydeligvis ikke som potentiel kunde. Og nej, jeg har ikke stemt og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Tak for fordømmelsen! Jeg arbejder ikke i nogen af butikkerne, og har aldrig gjort det. 

Der er en helt anden grund til at jeg spørger som jeg gør, men det er ikke relevant. Og jeg må vel have lov til at stille et spørgsmål uden at skulle forklare mig! 

Anmeld Citér

6. marts 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kommer vel også an på, om du er interesseret i f.eks. Odder? For så er der jo ikke noget valg 

Nej, odder er jo kun i babysam  Jeg tænker mere på det generelle udvalg af babyudstyr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.