Vil gerne sælge ud.! Men.!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
9 svar
1 synes godt om
28. februar 2017

Aprilbaby2015

Jeg har alverdens ting og sager fra min søns tid af, for godt 2 år siden, men kan det betale sig at sælge eller hvad man nu gør med tingene, hvis man har forventning/forhåbning om at der kommer en nr. 3 i sommeren 2018.?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

AnoMom

Minapril2015 skriver:

Jeg har alverdens ting og sager fra min søns tid af, for godt 2 år siden, men kan det betale sig at sælge eller hvad man nu gør med tingene, hvis man har forventning/forhåbning om at der kommer en nr. 3 i sommeren 2018.?? 

Hvis i påtænker en lille ny næste år så ville jeg da klart gemme det ?

Anmeld Citér

28. februar 2017

Kløver

Enig med anomom, hvis i har muligheden ville jeg klart gemme det. Ville kun sælge hvis det var pga pladsproblemer osv ihh til opbevaringen  

Anmeld Citér

28. februar 2017

Aprilbaby2015

Vi bor 4 mennesker i en 3 værelses hvor værelserne bumer og vores kælderdør kan knap nok lukke i... 

og vi skal giftes om 3 mdr. Så lidt penge her og nu ville være godt 

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Minapril2015 skriver:

Vi bor 4 mennesker i en 3 værelses hvor værelserne bumer og vores kælderdør kan knap nok lukke i... 

og vi skal giftes om 3 mdr. Så lidt penge her og nu ville være godt 

Hmm så forstår jeg godt du tænker at sælge det. Men mærk efter i maven om du ikk vil komme til at fortryde der om et år når i skal have baby igen.

men det kan ihvertfald godt afsættes hvis det er i pæn stand. Mange søger brugte baby ting

Anmeld Citér

1. marts 2017

Rockertand

Minapril2015 skriver:

Prøv at kigge reelle salgspriser - mange sætter fx barnevogn til salg for det, de synes, den er værd, men de ender som regel med et meget lavere beløb, fordi udbuddet er gigantisk. Mange ting kan slet ikke sælges overhovedet.

Blot lige for at sætte det i perspektiv, hvis I satser på at få gode penge ud til bryllup, - I står jo så overfor en stor udgift til udstyr lige om lidt igen, med mindre du satser på at købe noget andet brugt (men så ville jeg nok hellere beholde mit eget).

Anmeld Citér

1. marts 2017

Aprilbaby2015

Rockertand skriver:

Prøv at kigge reelle salgspriser - mange sætter fx barnevogn til salg for det, de synes, den er værd, men de ender som regel med et meget lavere beløb, fordi udbuddet er gigantisk. Mange ting kan slet ikke sælges overhovedet.

Blot lige for at sætte det i perspektiv, hvis I satser på at få gode penge ud til bryllup, - I står jo så overfor en stor udgift til udstyr lige om lidt igen, med mindre du satser på at købe noget andet brugt (men så ville jeg nok hellere beholde mit eget).

Jeg har købt størstedelen brugt selv, så kan jo kun forvente 50% af den pris jeg selv gav for tingene �� Så ved godt det ikke er store penge jeg tjener på det, men det er bar presset med alle de ting... og det fylder også lidt i psyken.. (får vi nr. 3 om 1 år eller...?!?) og man kan jo få alt brugt nu til dags og størstedelen er i super stand. Til næsten ingen penge.. er i tvivl.. 

Anmeld Citér

2. marts 2017

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville ikke sælge noget, som jeg forventede at få brug for. I så fald er det lidt en lappeløsning.
"Vi får nogle penge ind nu og her, men måske skal vi bruge endnu flere, når vi skal skaffe tingene igen"?

Har I pladsmangel, så gennemgå jeres ting og find ud af hvad I ikke bruger og heller ikke kommer til at bruge og sælg det/kassér det alt efter værdi.

Jeg er nok lidt anderledes end flertallet af kvinder, når det kommer til bryllup. Jeg gik meget op i, at vi ikke skulle sætte os i gæld på grund af en fest og derfor indrettede vi det efter økonomien. Måske du synes jeg er helt tosset, men muligvis er der nogle udgifter I kan skære ned på i den forbindelse?

Anmeld Citér

2. marts 2017

Aprilbaby2015

RGN skriver:

Jeg ville ikke sælge noget, som jeg forventede at få brug for. I så fald er det lidt en lappeløsning.
"Vi får nogle penge ind nu og her, men måske skal vi bruge endnu flere, når vi skal skaffe tingene igen"?

Har I pladsmangel, så gennemgå jeres ting og find ud af hvad I ikke bruger og heller ikke kommer til at bruge og sælg det/kassér det alt efter værdi.

Jeg er nok lidt anderledes end flertallet af kvinder, når det kommer til bryllup. Jeg gik meget op i, at vi ikke skulle sætte os i gæld på grund af en fest og derfor indrettede vi det efter økonomien. Måske du synes jeg er helt tosset, men muligvis er der nogle udgifter I kan skære ned på i den forbindelse?

Ang. Mit bryllup er det ikke pengene som mangler da jeg har pengene til det men man kan vel altså bruge lidt penge  

Anmeld Citér

2. marts 2017

Aprilbaby2015

Ville også gerne beholde det meste men har virkelig ikke pladsen og vi grov sorterer hele tiden... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.