Sertralin Krka og alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.888 visninger
3 svar
2 synes godt om
28. februar 2017

Guldlok88

Jeg er lige begyndt at få sertralin og har taget min første pille i dag. 

Jeg har Googlet og selvfølgelig læst indlægssedlen omkring alkohol, da jeg skal til koncert d 9, og gerne ville vide om man må drikke når man tager de piller. Ikke en druktur, men et par genstande. 

I Indlægssedlen står der at man ikke bør drikke på dem, mens en læge siger at man godt kan drikke, men at alkoholen vil virke hurtigere, og at man fraråder alkohol, fordi at der er set tilfælde hvor folk har drukket alt for meget og er endt med at komme alvorlig til skade og nogle er døde, mens de har taget pillerne. 

Ville egentlig høre om der er nogle af jer der har drukket mens i har taget pillerne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

sne190810

Guldlok88 skriver:

Jeg er lige begyndt at få sertralin og har taget min første pille i dag. 

Jeg har Googlet og selvfølgelig læst indlægssedlen omkring alkohol, da jeg skal til koncert d 9, og gerne ville vide om man må drikke når man tager de piller. Ikke en druktur, men et par genstande. 

I Indlægssedlen står der at man ikke bør drikke på dem, mens en læge siger at man godt kan drikke, men at alkoholen vil virke hurtigere, og at man fraråder alkohol, fordi at der er set tilfælde hvor folk har drukket alt for meget og er endt med at komme alvorlig til skade og nogle er døde, mens de har taget pillerne. 

Ville egentlig høre om der er nogle af jer der har drukket mens i har taget pillerne? 

Du kan sagtens drikke medens du tager sertralin :-) 

ingen ko på isen 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Guldlok88

sne190810 skriver:

Du kan sagtens drikke medens du tager sertralin :-) 

ingen ko på isen 

Okay, tak for svar 

Ville bare ikke gøre hvis man blev helt kugleskør af det 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Zelinasmor

Det kan du sagtens.  Da jeg fik sertralin havde jeg da stadig med jævne mellemrum en bytur eller to mærkede ingenting til det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.