Kirurgisk abort uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal have en provokeret abort.

skal til samtale og skanning imorgen, men jeg ved at jeg er 5+5 i dag. 

Jeg ønsker på ingen måde medicinsk abort- har også to små børn jeg skal tage mig af og ønsker ikle at "se" aborten. 

Er der nogen der har fået lov at få en kirurgisk abort selvom det var tidligt i graviditeten? Tænker det jo nok ville blive i uge 6. Kan læse mange steder at de først anbefaler det fra uge 7??

og hvad kan jeg forvente imorgen når jeg skal på sygehuset til samtale? Er meget nervøs har aldrig stået i sådan en situtation før..

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. februar 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom

Jeg fik en PA i 2013. Jeg ønskede heller ikk op nogen måde en medicinsk af samme årsag du nævner. At jeg ikk ønskede at "se" aborten. 

Men fik at vide at de ikk udføre kiruguske aborter før uge 7 pga det økonomiske (det er dyrere for staten med kirugisk) aspekter men også pga risikoen ved indgrebet. 

Held i uheld for mig viste det sig så ved scanningen at jeg var 10+5 henne så der var kun kirurgisk mulighed for mig. 

Ved første samtale på en gyn klinik fik jeg en indvendig scanning for at fastlægge præcis hvor langt jeg var. Havde jeg været de 5-6 uger som jeg troede havde jeg fået abort pillerne med hjem med det samme. Men da jeg var længere henne så blev jeg sendt til ny scanning på Herlev og nogle dage efter med aborten gennemført. 

Tror desværre ikke du får lov til kirugisk. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Maalene

Profilbillede for Maalene
Emilie 26.09.11 Alberte 06.03.17

For nogle år siden havde jeg en Missed abortion, hvor fostret var død inde i maven omkring uge 6, men blev først opdaget omkring uge 10 - her fik jeg en medicinsk abort, da min krop åbenbart ikke selv kunne udskille det døde foster - og jeg havde virkelig frygtet det, men vil bare fortælle, at det ikke var slemt overhovedet - meget begrænsede smerter og man kan ikke se noget alligevel så tidligt - bare en blødning...

Tænker det næsten må være det samme for dig, som for mig - så tror ikke du skal være så bekymret 

Mor til Emilie og Alberte  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.