Jeres erfaring med IKEA's baby ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2017

Nel

Ja - som overskriften lyder, hvad er jeres erfaring med ting til baby fra IKEA? Jeg tænker på alt lige fra tremmeseng, til puslepude og badekar. Hvad i end har købt.

Vi har nemlig planer om at købe en del ting derfra, men jeg går allerede nu udenom bestemte ting såsom deres dyner. Her har jeg købt en af god kvalitet fra Jysk. Jeg tror heller ikke jeg vil købe madrasser derfra, dog vil tremmesengen til at starte med have en billig en i, da baby skal sove i lift (med god madras i) i den første stykke tid mens hun er spæd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Anonym

Vi har haft købt juniorseng. Selve seng og madras god kvalitet. Men øv at målene er specielle, så hver gang vi fx. skal have et lagen er det fra IKEA   Dette var jeg ikke opmærksom på da vi købte det, for ellers havde jeg aldrig købt det i IKEA. Men i jysk eller et andet sted hvor der ligger butikker tættere på os. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Ammi

Hej

Vi har en tremmeseng fra Ikea og en madras til ca 180-200 fra Ikea. Og vi har været super glade for den og tænker faktisk vi køber en magen til når lillesøster snart kommer.

Vi har også købt et Hensvik puslebord. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29828090/

Der er super god plads til opbevaring og det kan laves om til en reol bagefter. Det har vi bare været super glade for - og tror faktisk det kommer til at holde til nr. to også.

Ud over det har vi købt alverdens opbevaringsmøbler til legetøj i Ikea. Deres babytallerkner har vi også været glade for og deres forklæder/hagesmække - de er virkelig gode.

Håber det var svar nok. Vi har i hvert fald været super glade for vores Ikea baby-ting. 

Anmeld Citér

28. februar 2017

Nel

Anonym skriver:

Vi har haft købt juniorseng. Selve seng og madras god kvalitet. Men øv at målene er specielle, så hver gang vi fx. skal have et lagen er det fra IKEA   Dette var jeg ikke opmærksom på da vi købte det, for ellers havde jeg aldrig købt det i IKEA. Men i jysk eller et andet sted hvor der ligger butikker tættere på os. 

Jeg forstår dit dilemma, jeg har nemlig lige præcis opdaget at deres mål kun passer til deres egne ting.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Nel

Ammi skriver:

Hej

Vi har en tremmeseng fra Ikea og en madras til ca 180-200 fra Ikea. Og vi har været super glade for den og tænker faktisk vi køber en magen til når lillesøster snart kommer.

Vi har også købt et Hensvik puslebord. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29828090/

Der er super god plads til opbevaring og det kan laves om til en reol bagefter. Det har vi bare været super glade for - og tror faktisk det kommer til at holde til nr. to også.

Ud over det har vi købt alverdens opbevaringsmøbler til legetøj i Ikea. Deres babytallerkner har vi også været glade for og deres forklæder/hagesmække - de er virkelig gode.

Håber det var svar nok. Vi har i hvert fald været super glade for vores Ikea baby-ting. 

Det var bestemt svar nok, tak for det
Vi har også tænkt os at købe puslebord, tremmeseng og kommode derfra. Så dejligt at høre, at det fungerer som det skal.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Miti's mama

Vi har købt både tremmeseng, juniorseng, puslebord (de tre er genbrug), samt madrasser, skab til børnetøjet og babybadekar i IKEA. Jeg ville også gerne have haft en vugge, men det havde de ikke. Er specielt overrasket over kvaliteten af deres madrasser .

Er rigtig glad for deres ting og synes de er meget mere overskuelig prissat end man som oftest finder i Babysam/ønskebørn/mv.

Kan kun anbefales herfra

Anmeld Citér

28. februar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Ja - som overskriften lyder, hvad er jeres erfaring med ting til baby fra IKEA? Jeg tænker på alt lige fra tremmeseng, til puslepude og badekar. Hvad i end har købt.

Vi har nemlig planer om at købe en del ting derfra, men jeg går allerede nu udenom bestemte ting såsom deres dyner. Her har jeg købt en af god kvalitet fra Jysk. Jeg tror heller ikke jeg vil købe madrasser derfra, dog vil tremmesengen til at starte med have en billig en i, da baby skal sove i lift (med god madras i) i den første stykke tid mens hun er spæd

Jeg har tremmeseng derfra. Min søn er 3. barn der sover i den og den er super fin stadig. 

Har også liggeunderlag og tisselagner derfra og der kan jeg heller ikke klage. 

Min drengs far har puslepude derfra og den er han også glad for. 

Så alt i alt kan jeg kun anbefale det :-)

Anmeld Citér

28. februar 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Vi har haft købt tremmeseng inkl madras samt dyne + pude og sengetøj i IKEA. Vi valgte ikke de billigste modeller derinde, men ud fra hvad vi syntes, der var pænt (tremmesengen) og af god kvalitet (madrassen). Vores oplevelse har været, at det er rigtig fin kvalitet til pengene, og det eneste minus er som tidligere nævnt, at dyner/puder er specialstørrelse.

Jeg forstår ikke helt, at JYSK skulle være bedre kvalitet? Det har altid stået som en lavbudget-butik i min bevidsthed, men jeg handler der heller ikke så meget, så måske tager jeg fejl.

Anmeld Citér

28. februar 2017

Nel

AnoMom skriver:

Jeg har tremmeseng derfra. Min søn er 3. barn der sover i den og den er super fin stadig. 

Har også liggeunderlag og tisselagner derfra og der kan jeg heller ikke klage. 

Min drengs far har puslepude derfra og den er han også glad for. 

Så alt i alt kan jeg kun anbefale det :-)

Det lyder godt - så tror jeg også bare vi kaster os ud i at købe hvad vi nu har brug for fra IKEA

Anmeld Citér

28. februar 2017

Nel

PUHK skriver:

Vi har haft købt tremmeseng inkl madras samt dyne + pude og sengetøj i IKEA. Vi valgte ikke de billigste modeller derinde, men ud fra hvad vi syntes, der var pænt (tremmesengen) og af god kvalitet (madrassen). Vores oplevelse har været, at det er rigtig fin kvalitet til pengene, og det eneste minus er som tidligere nævnt, at dyner/puder er specialstørrelse.

Jeg forstår ikke helt, at JYSK skulle være bedre kvalitet? Det har altid stået som en lavbudget-butik i min bevidsthed, men jeg handler der heller ikke så meget, så måske tager jeg fejl.

Super, godt at høre at i har været været glad for det

Jysk forhandler dyner af forskellige mærker, derfor er det muligt at købe nogle af bedre kvalitet. For mig var det vigtigt at babydynen havde en god bæreevne (så den ikke bliver for varm eller kold) så derfor købte jeg den i Jysk og ikke IKEA   - og ja så var der også det med IKEA's mål.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.